2011年3月1日 星期二

麻婆豆腐野菌千層麵 - 譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥

 


大蚊獲李錦記邀請參加了「譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥」的活動,特意準備了這一款 「麻婆豆腐野菌千層麵」和大家分享!





這個食譜結合了傳統中式麻婆豆腐以及西式千層麵,夠晒創新夠晒 Fusion! 餡料加入豆腐和野菌,清新健康攞滿分!





大家記得去我個食譜度投我一票!網址:http://blogger.lkk.com/vote.php?recipe_id=10



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊



現李錦記誠邀各位參加這個比賽,只要由即日起至3月27日,你地都可以上載食譜參加比賽,主題係健康、創新、Fusion,每人可上載多款不同食譜參加!

決賽會有8人入圍,如果係烹飪決戰中煮得最色香味俱全,得到冠軍,咁就可以得到總值$10,000既超巿現金券及獎品!



想增加入圍機會?其中一個方法就係將自己食譜的連結分享比朋友,叫人投自己既食譜一票!因為票數係其中一個關鍵計分元素!投票由即日至4月9日截止!

如果大家係首500名投票兼登記成為李錦記會員,就可以獲得「李錦記米芝蓮名廚自家煮秘笈別注版」一本!仲唔快啲一齊玩?


大家快啲黎參賽及投票啦:

譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥:

http://blogger.lkk.com

大家也請like佢地既facebook fan page:

http://www.lkk.com/fb


 


4 則留言:

  1. 遊戲天堂 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除

  2. 歡迎光臨芊色衣櫥
    2 件起 95 折 凡購本店商品均包郵
    http://qiansefashion.shopping.fashionsky.hk/

    回覆刪除
  3. 呢個中西合壁有幾特別喎

    回覆刪除