2007年8月11日 星期六

豆角炒蛋


 

太鍾意食豆角!忍唔住又買番黎炒炒佢!


未試過將d豆角切到咁細粒,擔心d 豆會"必" 晒出黎...又冇事喎!
個蛋炒得都算滑,兩樣夾埋都唔錯!
實在太喜歡豆角嘅爽脆口感!
要搵多d 豆角菜式,各位有冇咩提議?


簡單的精美食譜:-



19 則留言:

  1. 大蚊, 我好鐘意食呢嗰餸!!! 由細食到大呀!!!!!

    回覆刪除
  2. little jessie : 喺?? 我好似係第一次食呢個餸~~~哈哈~~~ 真係幾好味~~~不過可以加d肉碎,會惹味d!!

    回覆刪除
  3. 呢個餸唔錯喎!幾健康呀

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月11日 上午8:52

    比我就會加埋沙爹汁一齊食 夠野味

    回覆刪除
  5. catfood.com : 係呀! 食多d都唔怕!!! 咖啡甜心 : 咁惹味??都好喎~~~

    回覆刪除
  6. 好鍾意食炒蛋, 不過未試過用豆角炒 一般用蕃茄/洋蔥/蔥花/奶~ 最愛澳洲牛奶公司出品:D~~~~~~~

    回覆刪除
  7.  有次我去書局看書, 見到教煮豆角, 原來佢哋會汆水先, 再攞去炒的。

    回覆刪除
  8. 蠍 : 澳洲牛奶好鬼迫~不過好食冇辦法啦!!! 靚靚煮飯婆 : 我都有懷疑要唔要做呢個STEP,不過見炒得熟又冇異味就算啦~~~~(幾鬼懶!!)

    回覆刪除
  9. 豬仔包亞b : 了解!

    回覆刪除
  10. 我鍾意用欖菜肉鬆炒豆角 不過您呢個炒得好靚咁喎  

    回覆刪除
  11. 珍妮 : 呢個係"多豆版",哈哈~D蛋包唔晒D豆呢~~~

    回覆刪除
  12. 加欖菜同肉碎炒la.勁好送飯ga!!我男友唔鍾意食豆角.佢話唔鍾意咬下去有"聲"喎!!都唔知咩道理

    回覆刪除
  13. 大蚊,我加叉燒粒去炒.....非常好味呀,你試吓將d豆角飛水,d味吸收得好d架

    回覆刪除
  14. 教主 : 你好! 謝謝你的tips! 我下次會試試飛水!

    回覆刪除
  15. 小豬碧碧 : 我就係鍾意嗰d聲! 夠爽口呀!!!

    回覆刪除
  16. 亂棍打死牛魔王...

    回覆刪除
  17. 小肥 : 呢個典故好深呀! 我查過喇~原來係"豆角炒牛肉"! 謝謝你的提議,我又學多一樣嘢~呢味餸我一定會整架!!!

    回覆刪除
  18. 試下用粟米丫都好好味架

    回覆刪除
  19. bluebluegirl : 久違了的粟米,自從學整嘢食之後好少用呢~以前成日用什果+粟米做沙律,快靚正!

    回覆刪除