2007年9月7日 星期五

苦苦苦瓜炒肉片

 


又失敗了~
苦瓜苦到喊! 救命呀!!!
話說我並唔鍾意食苦瓜,只係傻吓傻吓去到超市見個瓜幾靚就買咗~~(咁都得?!)
返到屋企先諗起佢係一個苦瓜!!
上網搵到d去苦方法,包括出水、加糖,都徒勞無功,苦到一舊都食唔落口! 白老鼠先生...亦都冇食呢!!

精美食譜,睇吓有乜要改進?

食譜來自: 大蚊

20 則留言:

  1. 煮苦瓜要煮得唔苦!最重要係切得夠薄!!同埋要斜切~點解要打斜切我唔知啊!!但我知道會無咁苦囉!! 我見你張相半吋厚啊~梗會苦啦!而且..............從顏色睇起黎...........似乎又唔熟!! 仲咁青BB.................下次唔好啦一.一飛完水記得要渣埋苦瓜本身既水先得!!但會無乜味架!! 如果仲苦........煮個陣就要落糖..........落幾多你就試試味啦!!同埋應該唔洗用雞湯啦~用雞粉+水就ok啦~仲可以唔洗有咁多水啊!!或者用蒜頭豆豉起穫煮呢個都好惹味!! 哈哈哈~~~最近整得餅多呀?!做乜煮"送"煮到失晒手啊???

    回覆刪除

  2. .亞嘉. : 妳煮樣樣餸都有秘技喎! 真係要拜妳為師!
    都唔明~苦瓜咁苦,點解都仲要攞黎食?? 攞苦黎辛 呀!!
    整蛋糕真係好time-consuming,我唔可以整咁多喇! 要擺多d心機落d餸度! 等白先生食得好d!

    回覆刪除
  3. 我唔鍾意食苦瓜.但如果有少少苦瓜味係d 餸度,我都ok ge 媽媽都係話出一出水會冇咁苦. 但你都有做呢個步驟喎?? 但係台灣d 蜂蜜苦瓜汁我又好鍾意飲喎!!

    回覆刪除
  4. 小豬碧碧 : 印象中我好似冇乜食過苦瓜呢~見到呢味餸我都唔會夾~~唔知點解發癲會買咗返黎! 可能嗰d汁加晒糖,都已經冇乜苦瓜味???

    回覆刪除
  5. 唔食苦瓜你又無拉拉令自己受苦 何必呢?! 哈哈!!!

    回覆刪除
  6. 我都一直唔敢整苦瓜...

    回覆刪除
  7. 苦瓜硬係苦喇.... , 都唔算失敗既! 傻妹, 不過我都係唔會食耶

    回覆刪除
  8. Mm&Jj : 我買嗰時冇諗過佢係苦瓜...係咪好低能.... Stweetcat : 我真係心口有個勇字,最後撞板多過食飯! bluebluegirl : 佢唔單止苦,仲係苦苦苦呢~~~~~~~哈哈~~~~~~~~我地又好夾喇!!

    回覆刪除
  9. 過獎啦~~~~我只不過係小時候日日都去睇實我個廚房CEO偷師番黎架炸!! 不過我以前都唔食苦瓜架啵~~~但唔知點解愈大個就愈鍾意食啦!!

    回覆刪除
  10. 我唔食苦瓜的。我試過幾次都係覺得佢苦, 所以唔食。

    回覆刪除
  11. .亞嘉. : 我真係 小時不努力 ~~咁大個人先黎學煮嘢食~~~~ 有排學~~~~ 靚靚煮飯婆 : 吃得苦中苦,方為人上人 .....我地都唔係"上人"呢~~~~~

    回覆刪除
  12. 睇黎我地真係要上契先得

    回覆刪除
  13. bluebluegirl : 金~蘭~姊~妹~~~~呀~~~~~!!!

    回覆刪除
  14. ※※※PUCCA※※※2007年9月8日 上午11:51

    苦瓜只要用一撮鹽撈勻佢,10分鐘到你會見到有d水,同埋d苦瓜軟身左,咁就去苦成功ga la

    回覆刪除
  15. FUNPUCCA : 啊!!!!咁d水可以整"超苦苦瓜汁"喎~~~諗起都好苦!

    回覆刪除
  16. 我都煮過苦瓜,好難煮得好吃。

    回覆刪除
  17. 好似另一位BLOG友所講, 用D鹽醃一陣之後JA乾水就可以出左D苦水, 再沖沖佢, 不過有人食苦瓜就係要苦, BF就話唔苦做咩要食苦瓜XD

    回覆刪除
  18. 老七 & 蠍 : 點解咁苦都要食架???真係 攞苦黎辛 呀!!!!

    回覆刪除
  19. (Empty)
    [版主回覆11/23/2008 20:52:00](Empty)

    回覆刪除