2007年11月1日 星期四

香草焗薯角


 

大蚊屋企換咗個多士焗爐,等到有機會同佢玩吓喇!


好想食焗薯~好有西餐feel,而且倏法簡單,比較易handle~~

搵到個譜呢係烚完煎香再焗,但我唔記得咗攞去煎~好懵呀!

爐太細,2個薯仔要焗2轉,第一轉落多咗黑椒 (差唔多係成樽倒落去...),辣到呆咗,第二轉唔落黑椒~溫和好多!

好開心,我都可以整吓焗爐菜式! 呢個火力猛d,有上下火可以較架! 可惜係唔可以焗蛋糕啦! 下次要焗吓雞翼先得!

精美食譜:-



食譜來自:美好廚房

5 則留言:

  1. 烚左先焗果然快好多喎, 正常要焗一個鐘頭我就唔制咯 , 切薯片焗會唔會仲快呢
    我都打算買焗爐呀, 你焗多 d 等我偷師
    [版主回覆11/01/2007 11:41:00]等一個鐘,我應該餓死咗喇!
    薯片都有得諗喎! 仲可以擺煙肉同cream上去~好味!
    你要買焗爐呀! 真係好正! 雖然我嗰部只係多士焗爐~都已經好好玩喇! 好多變化呢!

    回覆刪除
  2. 哈! 生活從始不簡單!! (個肚話)
    [版主回覆11/01/2007 21:49:00]我好似痴咗線咁,日日返屋企狂整~~~~~~好crazy~~~

    回覆刪除
  3. 我朋友都送左部焗爐比我, 我都等你焗野既菜式~
    d香草碎係邊度買ga?
    [版主回覆11/01/2007 22:06:00]你朋友真係好呀,可唔可以介紹你朋友俾我識??哈哈~~~
    香草碎呢,經濟方便就去超市買,一個個細玻璃樽包裝架,(同黑椒碎/蒜鹽/椒鹽一齊放架!) 10蚊左右就有架喇! 我都係用呢隻!
    另外10蚊店都有,有晒中英文名介紹唔同香草種類!
    想"pro"d呢就可以去citysuper買,多d款,更加有新鮮香草賣! (如rosemary)
     
     

    回覆刪除
  4. 焗爐真係可以整到好多野食GA.而且煮飯都會快D 如果全部明火.我就會攪好耐
    [版主回覆11/01/2007 22:08:00]我反而搞得耐咗....因為多士焗爐細,要焗好耐,非常手忙腳亂!!!

    回覆刪除
  5. 大蚊:多謝焗薯角食譜,明天我會整做女兒早餐,多謝晒!BTW,很鍾意你recipe的形式,叻女!
    [版主回覆11/05/2007 11:36:00]早餐? 正啊!!健康過炸薯條嘛!
    多謝你咁欣賞d食譜呀! 個style係呼好得呢~~~

    回覆刪除