2008年11月11日 星期二

粟米魚肚羹



 


最近試整咗好多新食材~~~今次呢就係魚肚!!!

大蚊唔識買魚肚呀~不過喺白老鼠先生屋企見到有魚肚,就上網搵吓d食譜睇吓點整囉!

最初見到"浸發"2個字,以為浸軟佢就得,之後再搵到個詳細d嘅食譜,原來要煲一煲再焗吓佢架! 呢個step係要做d功夫,不過之後嘅步驟就好easy~加埋d粟米蓉煮滾,再加蛋花就ok!

可惜大蚊太貪心,加得太多水,令個羹變到好稀,蛋花亦打得唔明顯! (好好彩架喇! 大蚊另外將d蛋打落隻碗先~第一隻係壞蛋黎架!!!)

個味道就因為個湯太淡....冇乜味道.....加晒胡椒粉都唔出味.....失望呀!!!

精美食譜:-



 


食譜來自: Shirley@原味生活

3 則留言:

  1.  

    相片比千言萬語更好!對嘛? YAHOO BLOG 記載著18篇產品小故事

     

    6日減了半吋腰

    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=1050

    三個月增10磅的華藉新加坡人
    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=536

    再別了!暗瘡印

    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=511

    產後減肥

    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=1469

    肌膚保養 (想跟皮膚問題講再見?這裡有齊一般皮膚問題的解決方案 !! )

    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/index?l=f&id=8

    健康知識 (人越大就越覺得健康重要?這裡跟大家分享一點點的健康資訊 ^0^ )

    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/index?l=f&id=25

     

     

     

    另外有兼職做 :$3000- $8000

     

     


    有興趣請MSN: riverpong_hk@hotmail.com

     

     

     
    [版主回覆11/23/2008 20:53:00](Empty)

    回覆刪除
  2. I like this soup. yummy yummy!
    [版主回覆06/02/2009 22:11:00]可惜我煲得唔夠好!

    回覆刪除
  3. 最近的忌廉粟米茸罐頭比以前的稀,齋煮粟米湯都不能像過往一罐湯加一罐水,而只可加半罐水,否則稀聊聊的很難吃。 如果魚肚切絲而不切粒,更具嚼趣,會將整個魚肚羹的格調提升。

    回覆刪除