2008年11月16日 星期日

西洋菜排骨湯

 
 







































通告: 大蚊而家喺雲南呀!!!!!由於時間關係,菜式已經準備好! 請慢用!

(掛住大蚊就請留個言啦!)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

西洋菜應該係超好味架! 但係....大蚊狠狠咁失敗咗! 失敗嘅程度係大家飲一啖就吐番出黎再倒咗佢............

明明有烚一烚d西洋菜先放湯煮.....何解煲出黎咁苦架呢?????唔明! 真係唔明! 好down! 好樣衰! 仲好晒料!

係西洋菜有問題? 定係因此個煲啱啱煲完苦嘅涼茶?? (似乎唔多關事喎!!!)

精美食譜:-



食譜來自: 呢度

4 則留言:

  1. 煲西洋菜湯不用烚菜架,你準備好材料,只要水一定要夠"滾",至好放西洋菜o
    你可能烚菜時,d水唔夠滾,已經令西洋菜變苦,所以之後就算你水滾煲燙,煲燙都會變苦架o
    我前幾日都煲咗呢個燙,我用蜜棗+南北杏+西施骨,不用落陳皮和薑,仲有你西洋菜太少了,至少一斤啦,你試吓啦o
    [版主回覆11/23/2008 20:39:00]我都想買多d菜~不過佢賣剩半斤~~~哈哈~~~~
    我明白個POINT喇! 下次應該OK!!!!THANKS!!!

    回覆刪除
  2. 係呀, 西洋菜唔洗烚架!
    建議用料:
    西洋菜 1斤
    西施骨/扇骨半斤 (飛水時, 要凍水落骨, 飛水後, 沖洗乾淨)
    * 飛水不用加薑 & 蔥 *
    **  排骨出水要凍水放骨才可將骨裏面的血水及雜質迫出來, d 湯煲出黎都清 d 架  **
    南北杏 約2湯匙
    蜜棗 2-3粒
    羅漢果 1/4個 (可以不加)
    果皮 1角 (用溫水浸左之後, 用小刀刮走白色部分)
     
    水滾後....除西洋菜外, 所有材料加入, 待水再滖時, 加入西洋菜, 煲 3 小時攪掂...我上個星期先煲完, 好好味...你下次都試試丫...
    [版主回覆11/23/2008 20:38:00]好詳細!!! 十分感謝你嘅幫忙! 希望我下次可以成功啦!!!

    回覆刪除
  3. 掛住, 玩完番黎要POST下遊記WOR !
    [版主回覆11/23/2008 20:37:00]返黎喇.不過仍然係好忙..............

    回覆刪除
  4. 掛住呀!!!我隔一二日就入黎睇下呢個blog架喇!!!!仲有一個可能,就係d西洋菜本身有苦味!!!有d西洋菜田種出來的西洋菜係會苦的!!!!你要記住在那裡買的,以後唔好再同佢買菜了!!!!!
    [版主回覆11/23/2008 20:41:00]要日日上黎喎~哈哈~
    你個POINT又幾得喎! (即係唔伙我出錯,而係塊田嘅問題!!!!) 我鍾意呀!!! 謝謝!!!

    回覆刪除