2008年11月21日 星期五

大蚊蛋糕仔................ 法式楓糖蛋糕仔

 


 

通告: 大蚊而家喺雲南呀!!!!!由於時間關係,菜式已經準備好! 請慢用!

(掛住大蚊就請留個言啦!)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝JJ哥! 佢nice到癲呀! 老遠喺楓葉國買咗d大蚊糖漿 (maple syrup)番黎做手信呀!!!

本來呢大蚊係想叫JJ哥執d "大蚊" (maple leaves)返黎就算,唔駛錢嘛!!! 不過呢係要執架喎! 紅葉靚d又乾爽d嘛! 阿JJ哥十分細心&體貼! 精心挑選咗呢樽"大蚊型"嘅maple syrup送俾大蚊! 好重手架!!!thank you baby!



拿~~~~~~~~~~係咪好靚先!!

剪綵作品係法式小蛋糕,唔知咩野係法式,都係牛油蛋糕咁樣~~~出爐嘅時候係超好味架!! 凍咗都可以~~~冇咁熱辣辣囉!



紙模都係唔夠挺~出黎個型唔夠靚!

專登預備咗呢個剪綵作 forMJKCR gathering 架! 點知...阿JJ哥斷咗腳黎唔到! 好擔心你呀!!!希望你早日康復,快D出黎刷餐飽呀!!!

黎緊會諗吓點樣整D "大蚊菜",各位歡迎提供意見呀!!!

精美食譜:


食譜來自: 呢度

2 則留言:

  1. 你好...
    我第一次睇你個blog
    發覺你都係用多士焗爐...我屋企都係得呢個焗爐咋....
    成日都想整small cup cake...又驚整唔到喎...好彩有你ja...
    我想問呢...呢個係咪連打蛋器都唔駛用架?
    [版主回覆12/31/2008 00:29:00]small cup cake係整到架! 不過要注意個紙模唔好太大,我買大1cm都唔熟呀! 唔好咁貪心,整細d就ok!
    打蛋器我有用,steps 2-4都有用,咁如果你唔想買都ok,記住要打得勻呀! 我用kenwood 打蛋器,約 $190,如果成日整真係好抵用!

    回覆刪除
  2. 但我冇打蛋器呀...又唔想買...
    想問...呢個係咪要打到發起呀??
    [版主回覆01/03/2009 16:30:00]你用普通打蛋棒 or 手動打蛋器啦!
    用多少少力都應該ok! 不過整如果整cheese cake就未必得喇!

    回覆刪除