2009年6月12日 星期五

軟禁大蚊

大蚊最近脫了智慧齒一隻,拿了2天病假......面部腫得如含住一隻雞蛋咁樣 @@.......


喺休息期間,大蚊就要照顧自己,最重要就係為自己設計同埋烹調餐單! 基本上大蚊d牙肉開咗刀,連張開個口都有困難......仲點可以食嘢呢...................




5天餐單重溫:-

DAY 1

大量水

下午茶: 1杯麥精、1盒朱古力奶

晚餐: 1碗白粥、半磚蒸煮豆腐
 

大蚊狀況: 不痛,也不太餓,不過好口渴,飲咗好多水!




DAY 2

早餐: 1碗白粥

午餐: 1碗忌廉海鮮湯

下午茶: 半碗雪榚

晚餐: 1碗白粥、1碗忌廉海鮮湯、半磚茄汁豆腐


大蚊狀況: 為咗要飽肚食藥,要食足4餐!! 有餓嘅感覺,唔係太想食粥! 塊面好腫!

 

DAY 3

早餐: 1碗白粥

午餐: 2碗白粥

下午茶: 1盒朱古力奶

晚餐: 2碗雞粒雜菜湯、1碗薯蓉

宵夜: 1杯豆漿


大蚊狀況: 要返工,lunch box選擇不多,只能食粥! 放工去超市補倉,對住貨架嘅食物好辛苦!!晚上食薯蓉夠飽肚,不過夜d都係好餓,飲多杯豆漿!  塊面好腫!  

 

DAY 4

早餐: 1杯豆漿、鮮奶炒蛋

午餐: 忌廉豆腐

下午茶: 半個火龍果、1盒朱古力奶

晚餐: 1碗薯蓉

宵夜: 1碗雪榚

大蚊狀況: 開始消腫,但仍然只可以食流質食物,火龍果都要切到好細粒先放到入口! 睇住白老鼠先生食飯好辛苦! 好似冇乜力咁,好肚餓!



DAY 5

早餐: 1杯橙汁、日式麵豉蒸蛋

午餐: 香煎玉子豆腐、1碗忌廉蘑菇湯

下午茶: 半個火龍果、1杯雪榚

晚餐: 2碗意式雜菜湯、芝士粟米焗魚柳粒


大蚊狀況: 情況好d,食物開始有d味道&顏色! 豆腐仍然要切細d薄d先可以! 胃口亦好了!!



謝謝各位朋友同事喺大蚊"封口"期間嘅支持同鼓勵! 大蚊慢慢咁復原,可以食多d嘢,又可以大笑,又可以食番一d正常食物! 食嘢,一個咁簡單嘅動作,原來係一種福氣呢!!!

 大蚊廚房09年6月精選菜式連結:-煙三文魚金星蘋果沙律醬料包包雞肉蘑菇叻沙湯粉咖喱魚蛋串煙三文魚pizza (腸仔邊薄批)酥皮蘋果撻甜蜜滿瀉香焗火腿蛋Cooking Class 02 - 黃金蝦碌 + 明太子炒意粉 + 火腿露荀卷明太子炒意粉腿露荀卷 伴 芥末蜜糖汁 + 紅莓醬成功了的白粥


12 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年6月12日 上午9:33

    加油呀..好快會好返呢..
    [版主回覆06/12/2009 22:39:00]好好喇! 之前真係好慘!!

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月12日 上午11:13

    真係慘~~~~ 鍾意整嘢食的你 ......... 要食婆婆餐
    [版主回覆06/12/2009 22:39:00]yes! 原來食嘢係咁難架!!!

    回覆刪除
  3. 之前我都試過, d麻醉藥過咗真係痛到nei~ 祝您快點好返
    [版主回覆06/12/2009 22:40:00]我又竟然冇痛過! d d 都冇! 係咪好神奇!!!

    回覆刪除
  4. 小魚龍太 Mrs. Dragon Fish Little2009年6月12日 下午3:44

    我岩岩前星期mok左兩隻.......真係好痛呢.... 祝你早日康復~~
    [版主回覆06/12/2009 22:40:00]同病相憐!!! 不過我唔痛呀!!!我個醫生好得!!

    回覆刪除
  5. 因此我唔敢脫牙!
    [版主回覆06/12/2009 22:41:00]脫牙唔驚....又唔痛...係冇得慘d! 我唔脫d牙就發炎...一定要做手術囉!!

    回覆刪除
  6. Mr. 白老鼠又無錫番呀?
    牙痛慘過大病,好明白你既痛苦,宜家好番D可以繼續食啦;無錯,每日可以睜大眼,返工同食野係好幸福架!
    [版主回覆06/16/2009 20:52:00]冇啦! 佢笑我添呀!!!!! 又話唔覺腫 @@
     

    回覆刪除
  7. 好似隻雞蛋咁咪好得意囉,哈.....都係食D流質和易入口嘢,罐頭湯比D通粉易入口,飲果汁,豆腐花.
    [版主回覆06/16/2009 20:50:00]係呀.....我個樣都唔舍幾cute呀!!! 而家唔想飲罐頭湯喇!!! 飲得太多,驚左!!

    回覆刪除
  8. ※※※PUCCA※※※2009年6月13日 中午12:42

    個人格言,有得食唔食,罪大惡極
    希望你快點好返,可以大吃大喝
    [版主回覆06/16/2009 20:49:00]而家ok喇! 有得食....真係好開心!!

    回覆刪除
  9. ☆╮咖啡甜心╭☆2009年6月13日 下午3:06

    平時見妳煮咁多美食同朋友分享,但自己現在又無啖好食,希望妳快D好番啦!~~~
    [版主回覆06/16/2009 20:49:00]唯有.......當減肥!! 哈哈!!!

    回覆刪除
  10. 所以話呢, 牙痛慘過大病, 祝早日痊癒!
    [版主回覆06/16/2009 20:46:00]好番喇!! 謝謝你!!

    回覆刪除
  11. 做完手術有傷口是唔應該吃蛋, 牛肉, 酸嘢架會含膿和發炎架, 下次唔好啦 !
    [版主回覆06/16/2009 20:45:00]又....係喎.............好彩...我冇事.......多謝你提醒呀!!!!!!

    回覆刪除
  12. 陰功law
    [版主回覆06/16/2009 20:48:00]而家冇事喇! 謝謝關心!!!

    回覆刪除