2009年6月26日 星期五

蘑菇汁意式雲吞







 
 抵玩! 方便簡單又好味!!!

意式雲吞好似好高貴又好遙不可及咁! 有一日行過citysuper,見到呢一個包包喎:-






$20左右,有200g,煮起上黎夠3個人份量!!! 其實大蚊唔知呢隻算唔算正宗意式雲吞,不過都冇乜所謂啦!!





烹調方法好簡單,烚佢16分鐘再焗一焗就ok! 味道不錯! 裡面有肉架! 加個sauce就係一份美味晚餐! 唔需要加其他餸喇!





個sauce用咗呢一個,都係citysuper買嘅~~~~

喜歡呢一個菜式除咗味道,仲因為佢嘅preparation time夠短~~~快靚正! 又唔需要好似一般意粉咁樣要加配料! 夜少少返到屋企都仲可以快快開餐!!!



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


6 則留言:

  1. 好方便喎!
    搵日行過citysuper睇睇先得!
    [版主回覆06/28/2009 00:34:00]噢! 我幫佢賣左廣告呢~~~哈哈~~~

    回覆刪除
  2. Mini Ravioli looks great. You should add some itlian sausage.
    [版主回覆06/28/2009 00:34:00]thanks for your tips!!!

    回覆刪除
  3. 又幾簡單喎!  等我搵日去睇睇先!!
    [版主回覆06/28/2009 00:33:00]味道幾ok! 推介!!

    回覆刪除
  4. 我都喺citysuper睇過呀! 不過無試過因為唔識整囉 ! 原來咁簡單咁下次一定要試吓先得!
    [版主回覆07/01/2009 00:38:00]好easy! 加個汁就ok!!!! citysuper有咁多醬,梗有一款啱你!!

    回覆刪除
  5. ok吖......
    [版主回覆07/01/2009 00:38:00]幾方便,又出得下場面! 趕時間之選!!

    回覆刪除
  6. 謝問聲大蚊, 個汁使唔使加水架??
    定就咁炒o左雲吞就落D 汁落去兜勻佢就得喇??
    [版主回覆09/01/2009 22:46:00]唔駛,佢本身已經係醬嘅質感,可以唔加水 (如果你覺得太濃當然亦可少少咁加,試啱個質感)
    係呀~~~懶d嘅整熱個汁,倒d烚熟左嘅雲吞拌勻都可以~會冇咁乾身啦!!

    回覆刪除