2009年6月20日 星期六

干燒豬扒

 




































干燒焗雞翼味道不錯,今次用同一款醬料整豬扒....點知....失敗咗!

唔知係咪因為太耐冇整豬扒,煎出黎好鞋好un! 口感都幾差呢~~~好似食柴頭咁!

個汁又煮得唔太好.....大蚊懶囉.....諗住就咁用微波爐叮咗個汁就算....點知彈到周圍都係!!! 冇心機啊...........

精美食譜:-干燒焗雞翼

食譜來自: 大蚊


4 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月20日 中午12:03

    好味~~~
    [版主回覆06/20/2009 23:51:00]yeah~~不過都係d懶人菜式~~哈哈~~

    回覆刪除
  2. 猪扒..醃都好重要,salt,peper,雞粉,garlic,薑茸,麻油,香茅,5加皮,水,生粉,黑椒碎,芫西,打爛,撈均,醃1晚,煎香,ok......
    [版主回覆06/22/2009 22:15:00]嘩! 好多配料!!! 芫西我唔食呢!!

    回覆刪除
  3. 係咪無拍啲豬扒呀!?? 如果買 "水柳" 就唔駛拍都得。
    [版主回覆06/22/2009 22:14:00]我有架!!水柳我都未聽過! 只係識梅頭!! 哈哈!!

    回覆刪除
  4. 我尋晚都係食朱扒,我用左淘大果D包包醬,叫蜜汁咩咩骨醬咁架,無影低呀,因為心情唔係幾好囉;講番個朱扒先,拍鬆左佢用鹽醃左一陣,跟住煎一煎,再淋D醬上去焗,都幾好味呀!
    [版主回覆06/24/2009 22:50:00]唔好唔開心啦! 鍚番啦!!

    回覆刪除