2009年6月30日 星期二

芝士粟米焗portabello蘑菇


 


 
新嘗試!!! 賣相靚不過味道一般!!





惠康買嘅new zealand portabello蘑菇,平時要$30一盒,見特價賣$19先捨得呢! 呢個菇洗一洗再鋪材料然後攞去焗就ok! 係咪好簡單先??

粟米+洋蔥味道似乎偏淡,加少少芝士算係比較香口,下次要用d濃味少少嘅材料先得!



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

7 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月30日 上午11:19

    好味~~~~~~~~
    [版主回覆07/01/2009 00:33:00]肉厚! 正!!

    回覆刪除
  2. 呢隻菇加好多蒜蓉就好味GA!!
     
    [版主回覆07/01/2009 00:21:00]但係多蒜蓉....會有口氣@@.....哈哈!

    回覆刪除
  3. you should try beer batter portabello mushroom if you have a chance. They are goooooodddddd
    [版主回覆07/01/2009 00:33:00]sure! let me look for it in the supermarket!!!

    回覆刪除
  4. 我以前都試過, 想問係焗時有沒有出水, 洗完吸乾水都有很多水出...
    [版主回覆07/01/2009 00:33:00]冇出水呀! 好成功呀!!!

    回覆刪除
  5. 鋪係面的配料有否炒香呢?鋪芝士面時有否加D紅粉or黑椒碎呢?個婼都要比DD味呀,個爐要預熱.
    [版主回覆07/01/2009 22:47:00]我冇炒香呀~~~懶~~哈哈~
    我係焗好咗先灑d香草莓黑!

    回覆刪除
  6. 我見你買了, 今天心思思又去了SUPERMARKET 買了呀..但我見有個細小小. $6.9, 所以即買呀...HAHAHA.. 一盒四隻.
    我以前TRY 過將佢煎, 上面仲放了兩粒帶子.... 都好食呀.
    [版主回覆07/05/2009 12:34:00]$6.9,抵呀! 阿白老闆先生對呢d新嘢好唔接受,激死!

    回覆刪除
  7. AIYA..唔記得問TIN.. 因咩事你屋企連兩葉都有呀..HAHA
    [版主回覆07/05/2009 12:32:00]係mint黎架! 超市買架!! 我想買一盤盤種嗰d,但廚房冇位擺 :(

    回覆刪除