2009年6月9日 星期二

明太子炒意粉

 

 

呢個好好味呀!!!

大蚊一向食意粉都要加好多配料,點都要有d腸仔呀、火腿呀咁! 估唔到呢個"淨麵"咁鬼正!!



 

明太子醬好似係用咗呢一隻 (圖片 source from:呢度),入面有2個包包,1包都夠2個人食,我地4個人就用晒2包喇! 先落個醬去炒,上碟加埋隨包包附送嘅紫菜就ok!

意粉炒得好乾身! yummy!!!多謝 Louise & Celia 好介紹呀!!!

精美食譜:-



 
食譜來自:  Louise & Celia

5 則留言:

  1. littlelittlekitchen2009年6月9日 上午11:21

    請問這醬料在哪裏可買到?
    [版主回覆06/09/2009 23:05:00]我見citysuper有,$22一盒,入面有2包!

    回覆刪除
  2. 想請問下整意粉有冇秘訣呀?我始終都整得唔好,一係太硬一係太冧!!
    [版主回覆06/09/2009 23:05:00]我都唔係次次都perfect架! 我自己覺得扁意粉比普通意粉較易掌握呢!
    意粉包裝有寫要煮幾多分鐘,例如8分鐘,咁你水滾加鹽加少少橄欖油,加意粉中火煮8分鐘,再熄火焗囉! 5-10分鐘應該ok! 中途你試一試味,一啱個口感就撈起! 咁以後就用呢個時間!
    之後就有人會過冷河,有人又話唔需要,瀝乾然後加橄欖油ok!
    如果你煮後會再炒,咁唔好煮到咁淋; 如果係煮好就上碟,然後淋個汁上去,咁就煮番上面個timing 就ok!
     

    回覆刪除
  3. 我成日以為明太子意粉要加埋"鞋" 籽既tim...
    [版主回覆06/10/2009 22:33:00]都唔一定啦~好free style 架可以~~

    回覆刪除
  4. 明白哂啦!
    [版主回覆06/10/2009 22:33:00]you are welcome!

    回覆刪除
  5. 明太子, 正正正, 期待下一次的聚會
    [版主回覆06/11/2009 22:47:00]我諗緊d菜式架喇!!

    回覆刪除