2010年4月12日 星期一

蕃茄豆腐沙律


放假後歸來,有點慵懶,甚至一度想放棄寫blog。垃圾留言再多也不要緊,對大蚊的影響不算很大,只是Yahoo Blog真的很不濟,辛苦寫好了的內容,就算已經save了,已經發表了,還會一下子消失了! 很無奈呢!


如果不寫blog,大蚊還是會煮下去的,這個始終是興趣呢! 不過或者沒有現在般勤力吧,天天找食譜,找新煮意......如果停了下來,再執筆的機會微之又微,實在想像不了也承受不了"停下來"的後果,只好再從新出發,努力作備份吧! 這裡是少少的記錄,希望大家會再支持大蚊廚房呢!


今日呢個"蕃茄豆腐沙律"是假期後返回現實工作環境之後第一道菜~~~ 放工,人很累,腸胃也不太好,清清淡淡做個沙律吧! 蕃茄+豆腐配搭不錯,醬汁是黑醋+黃芥辣+楓糖,十分醒胃惹味!


 


大蚊廚房10年4月精選菜式連結:-桂花酒釀丸子SaWaDee 咖喱雞 + 烤薄餅黑椒雞肶菇炒意粉 (素菜之選)蘿蔔干貝粥香蒜煙三文魚意粉生日快樂!酒釀蛋花湯冬瓜肉碎粉絲湯豬骨湯豚肉拉麵煙鴨胸簥麥冷麵沒有雲石紋 ~ 朱古力雲石蛋糕 @@


4 則留言:

  1. 你唔update yb 就太可惜啦 !!
    我會支持你架 !!
    [版主回覆05/30/2010 15:58:00]我會寫下去! 放心! thanks!!!

    回覆刪除
  2. 大蚊....平時我都有keep住看你既blog架.....我覺得你d食譜好有創意呀 我建議你發表前可以嘗試預先複製左個內容,咁就唔洗怕Yahoo blog食左你的網誌喇
    [版主回覆05/30/2010 15:57:00]我上星期終於完成了1100篇blog嘅back up,整到我死咁滯 @@ 多謝你支持!

    回覆刪除
  3. 唔好放棄, 我會支持妳, 加油
    [版主回覆05/30/2010 15:58:00]我知你對我好好! 不停留言俾我! 太遲reply你真係唔好意思,我會再寫下去!

    回覆刪除
  4. 唔只我呀, 仲有好多人添
    [版主回覆05/30/2010 16:11:00]感動 T.T 不過寫左咁耐唔堅持落去好可惜! 最近有d lazy仁我會好好咁迫自己煮多d哈哈~~

    回覆刪除