2008年6月20日 星期五

海鮮南瓜湯

 

煮西湯! 好高級啊! (得太蚊自己一個覺得!)

張相影唔到嗰個杰撻撻嘅感覺呢~其實個質地係冇咁水嘅~杰杰地咁架! 不過呢出面飲嘅南瓜湯係冇咁"一撻撻"架,應該係幼滑d嘅!! 我嘗試張佢地過篩都冇乜幫助! (相信用攪拌機整會好d,不過咁樣會冇駛d纖維,又唔係咁好呢!)

雖然只係用急凍海鮮,不過個味道都出到黎,同南瓜幾夾架!

白老鼠先生唔鍾意呢個湯,因為南瓜囉! hey~唔理佢complain喇!!!!

精美食譜:- (今次整得幾滿意呀!!!)

 


食譜來自: 大蚊


9 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2008年6月20日 上午9:20

    我都覺得南瓜湯好高級ga!
    [版主回覆06/23/2008 20:43:00]yeah~仲好甜好好味!

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆06/23/2008 20:44:00]baby唔好咁~咁呢大頭蝦湯你ok 唔ok呀?

    回覆刪除
  3. 我反宜喜歡杰撻撻的,有口感嘛,稀的話真唔是真材實料囉
    [版主回覆06/23/2008 20:45:00]係架係架! d西湯都係杰杰地咁~好似忌廉湯咁!

    回覆刪除
  4. 我望住幅相,個肚跟住咕咕聲,好肚餓呀。
    [版主回覆06/23/2008 20:46:00]哈哈~你會唔會試下~不過要睇埋你另一半like 唔like南瓜!

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年6月20日 下午2:59

    好香濃
    [版主回覆06/23/2008 20:40:00]鍾意食南瓜就一定會like!!!

    回覆刪除
  6. 點解唔加啲淡奶或忌廉呀, 應該會滑啲呀, 哈哈
    [版主回覆06/23/2008 20:40:00]因為......屋企冇! 又唔醒起!!!

    回覆刪除
  7. ..........我個人的問題.....好怕飲南瓜湯, 連食南瓜都好怕, 又杰撻撻, 又甜耶耶.........丫, 救命
    [版主回覆06/23/2008 20:39:00]唔緊要~下次煮其他湯!
    好多人都唔喜歡南瓜呢! (我以前都唔食架!)

    回覆刪除
  8. 睇落去又真係唔係好杰喎! 如果唔夠滑你又唔想用攪拌機 下次試下加D CREAM落去 應該會滑D架...

    回覆刪除
  9. 嘩!!!高級嘢喎!!
    [版主回覆06/23/2008 20:39:00]我應該要用圓碟~同埋灑幾粒香草!

    回覆刪除