2008年6月13日 星期五

綠茶白朱古力芝士凍餅 Green Tea White Chocolate Cheese Cake

 

 


好精美啊~~~~第一次用個小型模整西餅~成功咗喇~~~~

難得兩層都整得咁平均,令到個賣相好好~表面亦都好平滑呢!

脆脆底 + 綠茶芝士 + 白朱古力芝士,分開咗3日做~寧願悠閒少少,費事心急呀!!

精美食譜:-


 

11 則留言:

  1. 你整D甜品次次都好鬼吸引 .....睇到口水都流
    [版主回覆06/14/2008 21:43:00]heehee~~~~下次預埋你一份呀!

    回覆刪除
  2. 呢個好令丫! 
    [版主回覆06/14/2008 21:44:00] 謝謝! 過獎喇!

    回覆刪除
  3. 你真有心機啦,佩服佩服,一定好好味啦 , Green Tea is my favorite,日後希望你整多d有關綠茶味的食譜啦,咁我又可以向你學習吓啦嘛 ,謝謝
    [版主回覆06/14/2008 21:47:00]我都整過好多green tea 甜品/蛋糕架~你喺我個blog search 綠茶就睇到架喇!
    不過呢仲未諗到用綠茶可以煮咩餸!

    回覆刪除
  4. 白朱古力會不會好甜
    [版主回覆06/14/2008 21:47:00]唔落咁多糖就ok!

    回覆刪除
  5. I like
    [版主回覆06/14/2008 21:47:00](Empty)

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年6月14日 上午9:31

    賣相好緊要架
    [版主回覆06/14/2008 21:48:00]冇錯! 不過我都係懶~擺d朱古力上去就算!
    自己喞花.....9成會失敗呢!

    回覆刪除
  7. 好靚呀  會否很甜
    [版主回覆06/14/2008 21:49:00]少d糖就冇問題!
    同埋綠茶會有少少苦味,可以中和番!

    回覆刪除
  8. 有時, 我會諗, 你整得樣樣野咁精緻, 在你身邊的人, 實肥啦
    [版主回覆06/14/2008 21:43:00]所以咪整細小版~冇咁肥囉!
    我都想"儲肥"阿白老鼠先生~不過佢唔係太食我d甜點!

    回覆刪除
  9. 脆脆底在cut果陣會唔會裂開??
    [版主回覆06/14/2008 21:49:00]cut嘅時候都好順暢,冇咩問題呀!

    回覆刪除
  10. 你個小型模幾多吋呀?@@
    [版主回覆03/30/2009 23:11:00]好似係....2.5吋!

    回覆刪除
  11. 我想問這個餅底會很甜嗎?

    回覆刪除