2008年6月8日 星期日

紹興花彫蟹柳蒸水蛋

 

 
 


原來蒸水蛋都可以咁惹味呢!

通少好介紹,"扮上菜"扮到出神入化呀! "花雕蒸花蟹加蛋白"搖身一變成為咗呢個"紹興花彫蟹柳蒸水蛋",真係勁!

整呢味餸第一件要做嘅事就係買花彫! 通少話最好係用花彫,冇就用紹興都ok~竟然又俾我搵到呢隻"紹興花彫"喎! 好神奇呀!!



佳寶出品~必屬佳品呀!!!

個蛋有淡淡嘅蛋味~當中又有香濃酒味喎! 好特別呢!

精美食譜:-


食譜來自: 通少


6 則留言:

  1. 好野喎,方便省時。
    [版主回覆06/09/2008 21:06:00]冇錯~冇時間就整d簡單d嘅餸!

    回覆刪除
  2.   端午節快樂!
    [版主回覆06/09/2008 21:05:00]放假去邊度玩呀?

    回覆刪除
  3. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年6月9日 下午2:43

    我都有睇過~"通少"~推介
    [版主回覆06/09/2008 21:01:00]係呀~我成日上去,好正!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 懶人但想要食, 就要諗吓計呀, 哈哈
    [版主回覆06/09/2008 22:53:00]多謝你嘅食譜呀~
    明天個餸都係你嘅好介紹呀!!

    回覆刪除
  5. 我尋晚整左,唔知係咪加水太多,蒸極都水汪汪,最後要加多隻蛋再蒸過先實D咋,好失敗,蒸隻蛋都唔掂,食到佢好唔開心,我都係。
    [版主回覆06/14/2008 21:52:00]蛋:水 比例係1:1
    慢慢黎啦,我之前整幾次都唔成功架!
    會唔會係你個碟唔夠淺? 我細個時唔識,竟然用個湯碗去蒸,咁咪蒸極都唔熟囉~哈哈~
    佢咁衰,叫佢煮囉!!!

    回覆刪除
  6. 蒸蛋,鸡蛋加温水,搅匀,滑好多的。
    [版主回覆09/25/2008 22:15:00]謝謝指教! 我會記住!

    回覆刪除