2008年6月30日 星期一

娃娃菜豆腐肉片湯


 
夏天,好想飲d清甜嘅湯水,所以最近都多咗煲湯呢! (其實都好希望學吓煲d老火湯呢!!!)

今次嘅材料有娃娃菜、豆腐、肉片,材料好簡單,煲出黎味道好清,不過又真係太清淡咗少少,阿白老鼠先生唔知呢個係湯,就咁食咗d餸就算,真係玩嘢......

精美食譜:-



食譜來自:呢度



6 則留言:

  1. 夏日清淡一點最醒神
    [版主回覆07/01/2008 11:05:00]係呀! 下次可以煲吓冬瓜湯!!!

    回覆刪除
  2. 夏天飲呢個幾好吖....清清地, 仲可以加D粉絲!!好味
    [版主回覆07/02/2008 20:12:00]粉絲! 都算係平較比嘅食材! 有得諗!!!

    回覆刪除
  3. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年7月1日 下午4:54

    都可以做湯飯喎
    [版主回覆07/02/2008 20:11:00]呀~又得! 我鍾意食湯飯架!

    回覆刪除
  4. 老火湯都好易煲,放哂所有材料落滾水度,煲佢兩粒鐘攪掂啦。
    [版主回覆07/02/2008 20:11:00]我會試吓!

    回覆刪除
  5. 今晚都係煮呢個先,滾個烏冬tim,個翠瓜留待下禮拜先;呢個湯夠清甜呀。
    [版主回覆07/02/2008 20:10:00]係呀~! 出面太熱~飲多d湯好呀!

    回覆刪除
  6. 加d金華火腿個湯會鮮甜d ga!

    回覆刪除