2008年6月21日 星期六

蕃茄肉醬燴意粉

 

 


上次用Del Monte 醬煮蜆殼粉唔多好味,今次俾多次機會佢,又得咗喎! (實情係因為一次過買咗幾盒,仲有存貨,點都要再煮!)

今次呢隻係Traditional Pasta Sauce (見食譜),好味好多啦! 有陣陣蕃茄味,酸酸甜甜好啱胃口,加埋肉碎就更惹味!

圖中嘅蕃茄係大蚊另外加架,個醬本身係剩係醬,冇配料架!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

6 則留言:

  1. 正喎~我好鍾意食肉醬意粉架!

    [版主回覆06/23/2008 20:32:00]我去親花園餐廳嗰d地方都會食焗 肉醬意粉~d 芝士超正啦!

    回覆刪除
  2. 我自己好小用現成的汁 因為成日都會覺得差小小味咁!! 如果你呢個PASTA再加D芝士上TOP..再焗一焗 應該VERY GOOD WOR!! YUMMY!!
    [版主回覆06/25/2008 10:54:00]我D芝士之前發晒mo~而家唔敢買!!

    回覆刪除
  3. 大蚊幾時整野我食呀﹖﹗
    遲 d 大食會一齊黎玩呀~~
    [版主回覆06/25/2008 10:57:00]
    我都希望可以有時間呢!!

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年6月22日 上午10:41

    加埋杯凍檸茶就一流享受
    [版主回覆06/25/2008 10:53:00]凍檸茶係我favourite黎架!

    回覆刪除
  5. 我有時會用茄膏煮, 但就會乾身d, 但我係city super買的茄膏係支裝,可以用小小但放係雪櫃好耐,hee..:)
    所以我通常用來做茄汁長通粉,咁乾d都冇所謂.hee
    [版主回覆06/25/2008 10:52:00]city super茄膏? 等我睇下先!
    上次我用罐頭裝,整完一次,剩低嗰d就發晒mo呀!!!

    回覆刪除
  6. 其實有d都幾靚,但我又怕會太誇張~ 可能唔係個個岩!
    早幾日睇工聯會本課程書仔,好似都見到有頭飾班,搞到心癢癢又想學添~
    [版主回覆06/28/2008 20:22:00]我都有見到呀! 咁平~你可以考慮報下名喎!

    回覆刪除