2008年6月24日 星期二

沙爹雞球


 
 
何師奶好介紹! 白老鼠先生大叫讚好呀!!!!

沙爹雞球個味道唔係好沙爹,我嘅意思係唔好好似d串燒咁只係得單一沙爹味~味道係複雜而深層d嘅!!! 唔明白? 自己整黎食吓就會明白架喇!

精美食譜:-



食譜來自: 何師奶

4 則留言:

  1. 我唔鍾意沙嗲,唔知有無其他醬夾到呢?
    [版主回覆06/25/2008 10:38:00]咖哩!叉燒醬! like 唔like?

    回覆刪除
  2. 可能加兩舊波蘿仲正
    [版主回覆06/25/2008 10:40:00]我真係有諗過整波蘿雞架!!!!!

    回覆刪除
  3. 正喎 不過今次呢碟好似細碟左咁既?!!! 夠唔夠食架!!
    [版主回覆06/25/2008 10:43:00]啊! 咁樣就可以製造一個"要食就襯快"嘅感覺! 搶手d啊!
    咁當然都仲有其他餸啦~~~

    回覆刪除
  4. 掂! 哈哈~好開心知道白老鼠先生讚好呢~  (佢開心=你開心)你話係咪~
    [版主回覆06/25/2008 10:46:00]佢開心=我開心=你又開心!!!!!!!!!!
     

    回覆刪除