2008年8月2日 星期六

馬蹄粟米魚餅

 

舊同事阿C提供嘅煮法,白老鼠先生十分讚賞呀!正!正!正!

想簡單d,買d去咗皮嘅馬蹄,但街市冇,唯有自己黎~都有好多壞咗~~~~>.<

魚肉本身都起咗膠,所以加咗d材料入去,整做餅型就煎得! 好方便呀!
























記住呀! 細細件易煎d,食又方便d! 上圖只係show個側面俾你地睇個層次! 煎餅最驚唔成型,呢個就合格喇!!

我用咗ikea紅莓醬拌食~超好味! 咁當然亦名以用泰式辣醬 or 喼汁都ok!

精美食譜:-



食譜來自: 阿C

 


5 則留言:

  1. 正.....
    [版主回覆08/02/2008 20:20:00] thanks!

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年8月2日 中午12:15

    好味
    [版主回覆08/02/2008 20:20:00]係呀~效果好過我預期呢!!!

    回覆刪除
  3. 我自完係個blog 昨天返home 都try 左整哩個魚餅呀... 味道都ok 呀.. 但我冇下粟米, 因費是買咁多野呀...
    但我有個suggestion... 攪魚肉時要加小小水, 咁攪出來會 "lim" d.  同埋可以加d 麻油呀..heee heee. 只是我個人喜好啫... 參考下呀..
     
    [版主回覆08/06/2008 13:25:00]加水呢我都係整完先睇到蘇絲黃個節目話要加水!
    麻油都好good呀! 下次我會加!!!!!

    回覆刪除
  4. 我想問你d 栗米粒係買現醒定買一個栗米, 之後自己切d 粒粒呀?
    [版主回覆08/06/2008 15:05:00]我係用地捫盒裝粟米粒~方便又好味呢!

    回覆刪除
  5. 我想問魚露 , 香草響邊度買?
    [版主回覆08/06/2008 23:37:00]兩者都可以喺超市搵到~魚露係玻璃樽裝,喺豉油附近;
    香草細細樽,喺胡椒粉附近~
    魚露都幾有用,價錢平 (>$10),建議要買; 香草就買唔買都得!

    回覆刪除