2008年8月24日 星期日

芝麻蝦餅

 

 

第一次打蝦! 效果不過不失啦!

通少教嘅~d蝦設粒,壓一壓再撻吓佢就會痴埋一齊架喇! 大蚊整得到呀~痴得埋~不過就唔算好滑,唔係好似一pat蝦膏咁囉!

食落個口感當然好味過淨係肉餅啦~不過我就醃得咸咗少少,食譜入面減番d生抽份量喇~

做咗lunch box,同事問我係咪食波波飯~哈哈~~~~

精美食譜:-














































 
食譜來自: 通少

8 則留言:

  1. 好好味呀 ! 多謝你的食譜。
    [版主回覆08/24/2008 22:39:00]唔好客氣! enjoy!

    回覆刪除
  2. 賣相一流, 你應該好比心機煎佢....
    [版主回覆08/24/2008 23:17:00]THANK YOU THANK YOU!
    d芝麻平均d會更靚呢!!

    回覆刪除
  3. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年8月25日 清晨7:03

    我攞樽雞醬點下先
    [版主回覆08/25/2008 20:29:00]好啦!甜雞醬真係一流架!

    回覆刪除
  4. 呵呵, 整得仲靚過我呀, 掂呀~~~~
    [版主回覆08/25/2008 22:37:00]通少真係識講笑~我都想青出於藍呀!!

    回覆刪除
  5. 好靚呀,下次等我都試o下先。
    [版主回覆08/25/2008 22:38:00]好介紹呀!!!!!你一定話正!!

    回覆刪除
  6. 蝦餅. 正呀. 不過我懶得整蝦膠. haha
    [版主回覆08/27/2008 21:14:00]我谹鐘意整蝦菜式~好味又唔難!

    回覆刪除
  7. 放工仲有時間整甘靚既餸?? o my god~~
    [版主回覆08/27/2008 21:13:00]放假整架~平時好懶呢!!

    回覆刪除
  8. 有一次想煮飯仔,在網上找食譜時看到你的blog,真的很豐富又實用。上週末跟男朋友過生日,煮了這個菜,他讚總算有個花心思有技巧的餸,哈哈﹗多謝你的分享,讓我們過了開心的一天。已經把你的blog bookmark左啦﹗
    不過我想問,點樣可以煎得個餅囓顏色金黃d呢?我煎極都係偏白,係唔係要煎嘅時候加d老抽?
    [版主回覆12/08/2008 22:52:00]多謝你嘅讚賞! 我會好努力咁煮多d好餸! 希望你會鍾意! 煎/炸野嘅時候我唔會落生抽,反而可能係你醃嘅時候要加d生抽"整色整水"啦! 煎/炸時記住要滾先落鑊,我煎魚柳/豆腐時會沾生粉/蛋漿,用麵包糠都係唔錯嘅CHOICE!

    回覆刪除