2008年8月16日 星期六

勁滑叉燒蝦仁炒蛋

 

晚餐食剩咗叉燒同蝦,咁呢出隻蛋又可整多味餸黎帶飯喇~

呢個餸其實好普通啦~不過大蚊加咗淡忌廉一齊炒蛋~即時變得又白又滑~~~yummy呀! 肥少少都唔緊要啦!!!!

講開淡忌廉,大蚊屋企雪櫃成日都會有一盒喺度看門口~佢嘅用途都幾廣泛~唔係剩係用黎做甜品架! 不過大蚊集慣買細盒200ml裝~太大盒用唔晒又係變壞呢~

總統d淡忌廉實在太貴喇~而家超市價好似係25蚊- 26蚊咁喇~大蚊買開 Saint CYR,13蚊-14蚊一盒~講真,真係唔覺得味道有咩分別呢~~~~~
精美食譜:-daimonmaplerecipe



食譜來自: 大蚊

4 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年8月16日 上午8:35

    仲有無呀
    [版主回覆08/17/2008 23:04:00]sorry....食晒喇.....哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 嘩....好簡單, 但煮落極需要技巧的餸 就是考煮餸功力的時間了....
    [版主回覆08/17/2008 23:04:00]要識睇火囉! 不過簡簡單單已經超好味!

    回覆刪除
  3. 正呀~ 我好鍾意食架!!
    [版主回覆08/20/2008 23:03:00](Empty)

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年8月18日 晚上8:36

    (Empty)
    [版主回覆08/20/2008 23:03:00](Empty)

    回覆刪除