2008年8月8日 星期五

節瓜章魚湯


 

 
失敗! 好油! 又冇味! >.< 
第一次買豬骨,去超市買咗"細展骨",加埋章魚煲湯~



煲咗兩粒鐘都冇乜味,平時用排骨滾湯d味道都出過佢~一倒出黎,好油好油~噢....我失敗了.................



精美食譜:-

食譜來自: 呢度


8 則留言:

  1. 我都煲過,無嘜油,好出味。你既做法無咩出錯,我都唔識教你,我都係半桶水,如果你知道你邊度出左問題,指教下喎。
    [版主回覆08/10/2008 23:52:00]好啦~應該都係買錯豬骨同埋花生冇出油~下次唔買呢隻!!!

    回覆刪除
  2. 冇味,會唔會太多水?
    油︿一定係個豬骨出事,試下買番豬展啦。
    同埋3個鐘先好味的^^
    [版主回覆08/10/2008 23:52:00]係囉....有時都唔知要落幾多水先啱!!!?
    噢......大家都話要整3個鐘呢~
    不過呢煲煲咗2個鐘都唔對路....無謂再side多個鐘頭火....哈哈~

    回覆刪除
  3. 冇味,會唔會太多水?
    油︿一定係個豬骨出事,試下買番豬展啦。
    同埋3個鐘先好味的^^

    回覆刪除
  4. 豬骨有冇去肥, 有冇飛水
    2個鐘唔夠架, 老火湯煲耐d~  用壓力煲我都煲個幾鐘(=6個鐘), 我uncle煲湯用8個鐘架
    多油可以用隔油湯壺或者雪凍佢再撇油
    你買左幾錢豬骨, 煲幾大煲?
    [版主回覆08/10/2008 23:50:00]有飛水~但原來花生都要飛水!
    要煲咁耐,我冇咁早起身....咁要夜晚先有得飲.....哈哈~~~
    買咗廿幾蚊~一煲約6碗湯啦~~~~

    回覆刪除
  5. 我都估你係太多水呀....
    同埋可能係supermarket 買的肉唔夠新鮮.. 去街市買呀.....
    我通常係滾湯多呀...唔知煲湯係咪要等水滾先下材料呢......
    我滾湯通常.. 四個大湯碗 水,滾完就係4碗食飯碗咁多lor.. 好準ga..hhaah.. 你下次都可以try 下用湯碗量下lor
    [版主回覆08/10/2008 23:49:00]唔知煲湯係咪要等水滾先下材料呢 <-- 應該係啦!
    我都覺得....煲兩粒鐘好"side"火,又好"side"水~不過煲出黎 (如果成功嘅話) d味道真係好正呢!
    我問過blog友通少,可能係因為d花生冇出水,所以咁油~heehee~都唔知花生要出水呢!!!

    回覆刪除
  6. 我屋企通常用豬展煲湯, D肉林D, 好味D......
    如果用豬骨就比較容易出油...
    [版主回覆08/10/2008 23:46:00]係囉......豬展...d肉食得番晒呀!!!

    回覆刪除
  7. 所以阿媽鍾意用電子瓦罉, 訓醒飲得~
    [版主回覆08/11/2008 00:03:00]我遲d可能都要做下呢d投資...................買呢d煲!
    不過驚冇位擺!

    回覆刪除
  8. 我煲過這湯,有章魚應不會唔出味的,我的方法是...... 1.節瓜去皮洗淨切成大塊, 花生及眉豆洗淨略浸 2.章魚洗淨浸軟及剪成大塊狀, 豬骨OR豬展肉飛水 3.材料全落湯煲(煲內是凍水)用大火煲滾, 轉細火煲3小時 *老火湯是落齊料用凍水煲,大火煲滾轉細火慢慢煲,這樣才會令材料出味*
    [版主回覆08/20/2008 22:57:00]*老火湯是落齊料用凍水煲,大火煲滾轉細火慢慢煲,這樣才會令材料出味* <-- 我未試過呀! 多謝教路!!!! 我會再試吓!
    thanks!

    回覆刪除