2008年8月15日 星期五

芝麻芝士凍餅 Sesame Cheese Cake


 

 


整俾同事嘅生日蛋糕! 永勝生日快樂!

我地好衰~~surprise birthday party,我地其實一早喺conference room入面~等到佢入黎就大叫~嚇到佢呆咗!!!!哈哈哈~





芝麻cheese cake 獲得一致好評~topping係黑珍珠~大蚊自己幾滿意個效果~d同事就話好驚~~~~~覺得佢似膠地板喎………….





又用咗焗餅底,可惜食落唔夠脆,唔知問題出喺邊度………………..



精美食譜:-








































































食譜來自: leisure cat

6 則留言:

  1. 請問蛋糕上面黑色一點點的黑真珠在那裡買呢 ?
    [版主回覆08/17/2008 23:06:00]www.orangebakingstore.com 喺荃灣~
    http://hk.myblog.yahoo.com/api/fe/singleArticleMarkup?bid=daimonmaple&mid=10200  <-- 整黑珍珠過程

    回覆刪除
  2. 膠地板. haha
    [版主回覆08/17/2008 23:05:00]完來好多blog友都覺得呢!!!!

    回覆刪除
  3. 嘩, 唔得, 個topping 唔得.... 我起晒雞皮呀
    [版主回覆08/17/2008 23:05:00]個同事.....亦都唔得........

    回覆刪除
  4. 哈哈...真係有DD嘔心感覺...唔用黑珍珠應該好D
    [版主回覆08/17/2008 23:06:00]我覺得好funny ~~~heehee~

    回覆刪除
  5. ho sweet ar......
    [版主回覆08/17/2008 23:06:00]
    同事已離職了.......

    回覆刪除
  6. 我覺得ok喎~可能因為我好鐘意食黑芝麻卦
    [版主回覆08/20/2008 22:59:00]係囉~我都覺得冇問題~唔邁唔覺囉!!!

    回覆刪除