2008年8月13日 星期三

哈密瓜黑珍珠


 
orange baking買咗一包黑珍珠,好鬼神奇架! 沖咗d黑珍珠出黎,加咗咯蜜瓜/椰汁/花奶一齊食~味道….唔太得…..個糖水味道有d! 份量唔啱呀!



大蚊好鍾意食黑珍珠,貪佢口感好獨特呢! 製法好簡單,將d 好似黑芝麻嘅原料倒喺碗入面,加d凍水沖吓佢,過幾分鐘就變咗黑珍珠! 唔洗煮架!


以下係製作過程,嚇親白老鼠先生,佢以為我種”mo!

 

實在太好玩~又簡單~媽媽話好過整西米露~又唔駛煮~又唔會痴底呢!

 今日冇精美食譜呀~因為個份量未夠得好住! 得大蚊再研究一下先!!!!! doler


7 則留言:

  1. 又幾好玩噃~
    [版主回覆08/14/2008 20:40:00]小朋友實鍾意呢!!!

    回覆刪除
  2. orange baking 係邊架, 仲有邊有得買呀 ! 我都想試下喎....好好玩 !

    回覆刪除
  3. orange baking 係邊架, 仲有邊有得買呀 ! 我都想試下喎....好好玩 !
    [版主回覆08/14/2008 20:40:00]www.orangebakingstore.com 喺荃灣~
    我好鍾意去架~佢地有個哥哥註場解答問題~好熱心架!!!

    回覆刪除
  4. orange baking 係邊架, 仲有邊有得買呀 ! 我都想試下喎....好好玩 !

    回覆刪除
  5. 黑珍珠, 又真係未試過喎
    [版主回覆08/14/2008 20:38:00]你嗰邊唔知有冇得賣~我仲有包粉圓未開封呀!!!!

    回覆刪除
  6. ※※※PUCCA※※※2008年8月14日 上午8:58

    我都玩過,真係好得意GA
    [版主回覆08/14/2008 20:38:00]好funny~我好鍾意去糖水鋪食芒果黑珍珠!

    回覆刪除
  7. 大蚊,你可以試吓整 "芒果涼粉黑珍珠" ,我係 "聰嫂" 到食過呢過甜品,口感和味道非常夾黑珍珠o
    [版主回覆08/30/2008 19:25:00]聰嫂我去過一次! 都真係幾正喎!!!!
    等我下次試下先!!!

    回覆刪除