2008年12月12日 星期五

鼓椒炒豆腐粒

 

 


走鬼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

話說大食咗飯之後隔咗一陣間我問白老鼠先生最鍾意食邊個餸,佢又係話"豆腐囉!",然後就話,我睇咗你篇blog喇!!! (詳見http://maplekitchenblog.blogspot.com/2008/12/blog-post_1.html日式薑汁豆腐燒) 啊!!!俾佢知道我打斧頭.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 呢個係改篇菜式,原譜係炒臭豆腐! 好驚呀!!!!!!咁呢大蚊就轉返做普通豆腐! 將d豆腐切細,感覺較輕巧,食都食多d呀!!!

造型唔錯~顏色都幾夠! 整體效果都幾ok!



精美食譜:-






































食譜改篇自: 呢度


1 則留言:

  1. 唔係"鼓"椒呀,係"豉"椒呀,HA HA......
    [版主回覆12/15/2008 22:50:00]係喎.我打速成~好多TYPO.....thanks for your reminder!

    回覆刪除