2008年12月8日 星期一

枸杞豬潤肉片湯

 


 
枸杞湯好好飲! 平日成日飲媽媽煲嘅枸杞湯,今日就要挑戰呢個菜式喇!


問清楚菜檔點樣摘枸杞葉,記住要反方向 & 一次過由頭到己4中間唔好放手! 唔係會好易俾d刺拮親! 大蚊嚴陣以待,用埋膠手套架! 最後順利過關!

大蚊其實唔食豬潤架! 但係為咗更原汁原味,都照樣買咗返去,好彩都唔難處理,但個樣都係有少少驚呢!



個湯煲出黎好夠味,大蚊非常滿意! 個湯深色咗少少,白老鼠先生好驚! 不過大蚊都慣架喇! 佢總係有藉口唔飲湯架啦!

精美食譜:-



食譜來自: 呢度



4 則留言:

  1. 我同你一樣呀........好鈡意食枸杞, 但唔食豬潤, 同埋見到佢生的樣..有d 驚, 所以從未買過生的豬潤返屋企呀..
    等我返去問下我grandma, 煲哩個湯, 有冇咩tips 先, 我記得我飲哩個湯係"唔深色" (但當然係有色的). 我grandma 煲哩個湯 "一流" ga........ 遲下話你知.
    [版主回覆12/20/2008 12:39:00]我攞住舊豬潤,感覺自己似"妙手仁心"....哈哈.......仲走去嚇男友呀!!! 某程度上女人其實都幾大膽,我劏魷魚時佢驚到走咗! 我呢d就頂硬上囉!!!哈哈哈!
    謝謝你! 其實上次我地見面時太忙,我有好多嘢,要同你share 呀! >.<
     
     

    回覆刪除
  2. let us schedule a date to have a dinner ar.. hee heeee...
    then we can have more gal talk!
    [版主回覆12/21/2008 12:19:00]sure sure!!!  到時俾個焗爐report俾你!!!

    回覆刪除
  3. 佢話買豬潤時, 要買d 唔好咁點的.  <--- 係唔好咁黑呀
    [版主回覆12/23/2008 22:11:00]哈~我以為係唔好有一點點呢!!!

    回覆刪除
  4. 我問了我grandma 啦, 佢話買豬潤時, 要買d 唔好咁點的.
    同埋唔洗用老抽 (因老抽有色ma) 醃, 佢話要 用刀拍 薑 , 然後 "砍爛" 晒佢, 跟住 "渣" 晒d 薑汁去d 豬潤 度, 加小小 詔酒, 醃佢一陣, 跟住可以同埋d 瘦肉一起放下水 煲, 煲到咁上下先下 枸杞.
    [版主回覆12/23/2008 22:10:00]薑汁我識整呀! 醃嘢落薑汁好味好多呢!!!!
    好詳盡! 明白!!!!thanks!

    回覆刪除