2009年5月2日 星期六

焗日式咖喱豬扒飯


 
08年4月24號嘅blog,大蚊係咁寫架:-
"夜晚話佢知我整咗呢個飯帶返工食,佢問我,會唔會煮呢d飯俾佢食~~~我話: 買個焗爐俾我就冇問題~~~呵呵~~~~" (焗日式咖喱雞扒飯 )


今日可以煮到呢個飯俾佢食! 有點感動......當時覺得遙不可及的東西....現在終於擁有了! 擁有的不止是一個焗爐、一個廚房,又或是一間屋...............而是...........一個家、一個我可以煮飯俾佢食嘅人.........


 

日式咖喱磚!

精美食譜: 日式咖喱豬扒飯焗日式咖喱雞扒飯

食譜來自: 大蚊


4 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆05/03/2009 01:12:00]thanks!

    回覆刪除
  2. 你真的很勤力. 每天也有新菜式
    [版主回覆05/04/2009 00:09:00]我上左癮....停唔到啊 .......
    如果俾自己偷懶......就可能有排都唔update架喇........所以....幾忙都要寫!!!

    回覆刪除
  3. 叻叻呀... .白老鼠先生好幸福呀

    回覆刪除
  4. 叻叻呀... .白老鼠先生好幸福呀
    [版主回覆05/09/2009 22:31:00]佢.....我諗佢冇睇呢一篇.....係咪要迫一迫佢睇...哈~~

    回覆刪除