2009年5月31日 星期日

芝士白汁香蒜焗雜菜 Creamy Garlic Vegetable



 

 


 

成功! 焗得好好味啊!!

之前整過芝士焗雙花&車打芝士焗雙花,味道都可以,但係就未去到好正好正嘅感覺,今次用啱材料,得咗喇!!







































呢個creamy garlic vegetable sauce 好得呀!(又係醬料包包...),TASTE有售,約$15。




 


好多顏色! 好健康! 好有營養呀!!







切晒粒粒,等緊攞去煮~~~~~~~~

加埋d芝士去焗,令到個creamy 嘅汁料更加香濃呢! 送飯送意粉都好fit呀!!

精美食譜:-




食譜來自: 大蚊


3 則留言:

  1. 下次試吓自己做埋個白汁啦,平啲仲好玩啲!
    [版主回覆05/31/2009 23:54:00]我就係貪玩想試新嘢~哈哈~
    自己煮買cream都好貴呢!!!

    回覆刪除
  2. 好玩
    [版主回覆06/02/2009 22:11:00]係呀~煮出黎好colourful 好靚!!!

    回覆刪除
  3. 我試左啦!結果整得成功,好開心呀!
    [版主回覆06/03/2009 21:10:00]你喜歡就好!!!! 歡迎你到訪呢!!!

    回覆刪除