2009年5月20日 星期三

龍蝦醬焗薯


 


好高貴架呢個焗薯! 大蚊買咗龍蝦醬配焗薯呀!!!







































龍蝦醬~~~~TASTE 有售,約$17~~~

好細罐架咋! 啱啱夠搽一個焗薯架咋!







































由於已經有龍蝦醬咁正咁美味嘅食材,其他配料相對簡單d! 所以只係加咗d sour cream 同埋蘑菇粒! yummy呀!!!

精美食譜:-芝士煙肉吞拿魚沙律焗薯

食譜來自: 大蚊


4 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年5月20日 下午2:32

    不過17蚊都affortable ~~~~ 久唔久豪下囉
    [版主回覆05/20/2009 14:58:00]係呀~~一個人份量架咋!!!
    要偷偷地打斧頭然後一個人食....哈哈~

    回覆刪除
  2. 龍蝦醬!!!好似好正呢!!
     
    [版主回覆05/21/2009 13:10:00]我都係去超市摸摸下先搵到!
    仲有好多三文魚醬嗰d架~價錢都唔平!!

    回覆刪除
  3. 我見你整焗薯, 我前兩日都買左返屋企整呀.. ahhaha..
    自己整感覺好抵呀,,,... 哈哈..super sandwiches.. lunch 要成30元一個.. 即時feel 自己個晚餐好慳錢呀.. "師奶仔"
    但我太早放cheese 入去呀..... 攪到冇晒流出來的感覺...
    [版主回覆05/21/2009 18:11:00]不嬲出面食嘢都貴架喇!!! 呢個你放工一個人食好perfect架!!

    回覆刪除
  4. 龍蝦醬?!真係未食過喎。
    [版主回覆05/24/2009 23:26:00]點都要試一下~heehee~~

    回覆刪除