2009年5月3日 星期日

Lime Cheese Bar

 

 
味道不錯呀! 開始喜歡焗cheese cake嘅味道!

為咗整cheese bar,專登走去陳枝記買咗個6吋方型模! 整咗出黎感覺好高貴呢!!







































個面就太燶喇! 今次用啱方法,較啱時間,個面冇爆開喇! 成功!!!!

焗芝士蛋糕味道好濃,大蚊自己鍾意凍餅味道多d,倒如整荔枝cheese cake,d 荔枝味會出好多,清香好多呢! 呢個焗青檸cheese cake 都有檸檬味,都幾fresh,不過都仲可以加強少少,等個味再出d呢!!!

精美食譜:-生日快樂! (用咗double 份量,整咗呢個6吋方型餅!)

食譜來自: 大蚊


3 則留言:

  1. 但我又鈡意食焗的CHEESE CAKE 多D WOR...
     
    [版主回覆05/09/2009 22:25:00]太cheese味我唔ok呀!!!!! 好滯呀! @@
    其實....我都唔係咁鍾意食甜品......驚唔驚!!

    回覆刪除
  2. 我都好中意食焗既cheesecake﹐荔枝你係用新鮮定用荔枝味既果汁﹖
    [版主回覆05/09/2009 22:24:00]荔枝我用開罐頭,因為方便d,質素 (甜度)又穩定d!

    回覆刪除
  3. 嘩...好正呀!  等我聽日買番件cake食吓先!
    [版主回覆05/09/2009 22:22:00]我d cheese 發了毛....暫時唔整住喇 @@

    回覆刪除