2009年5月26日 星期二

忌廉豆腐

 

 

嘩! 原來已經2個月冇煮過白老鼠先生至愛嘅豆腐菜式喇!!!

忌廉豆腐係通少嘅好介紹,大蚊作咗少少修改,冇加牛油&奶,反而用咗芝士~~~味道一樣香濃呢!!







































送飯一流! 你睇吓狗仔個樣!!! 哈哈哈!!!

今次個味道都ok! 不過呢d雜豆食落好爽口,好似唔係好熟咁,下次都係出一出水穩陣d!

精美食譜:-





































食譜改篇自:

8 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2009年5月26日 上午8:29

    唔該我要加埋白飯
    [版主回覆05/26/2009 21:42:00]而家又覺得有少少淡~我都係鐘意食濃味食物!

    回覆刪除
  2. 請問唔用忌廉雞湯,是否可用其他汁料代替?
    [版主回覆05/26/2009 21:42:00]我用過白汁~蕃茄汁 (煮意粉一樽樽嗰d) 都ok架!!

    回覆刪除
  3. 想問豆腐叮一分鐘??點解ga??
     
    [版主回覆05/26/2009 21:41:00]作用係出水! d豆腐你窒溫放幾粒鐘都出唔晒水,你可以放入熱水拖一拖 (但易爛),or 叮一叮,叮完們左d水就唔會出咁多水架喇!

    回覆刪除
  4. 果然有好model啊... 如果是真狗狗, 看來你件成品就乜都無哂了, 只餘下口水
    [版主回覆05/28/2009 16:55:00]嘩哈哈~
    我閒時都有放吓狗......哈哈~~~呢個係朋友送俾我地嘅house warming gift呢!!!

    回覆刪除
  5. 下次試吓落D粟粉,撈豆腐才煮,可減少出水,青豆解凍後最後才落.....加D顏色吖...
    [版主回覆06/03/2009 21:32:00]粟粉! 我會記住!! 謝謝指教!!!

    回覆刪除
  6. 你好勁呀,  咁多DIY的. 可唔可以引用呀 THANKS
    [版主回覆07/01/2009 00:44:00]謝謝欣賞! 你quote番 "大蚊廚房" & 網址就可以了!!

    回覆刪除
  7. 如果冇微波爐.  在煲到拖水又會好易爛.  仲有冇其他方法. 請指教
    [版主回覆07/12/2009 15:41:00]似乎冇咩方法呢.....我用盒裝豆腐,其實好多時都冇乜點出水,你早少少拿出來,放喺碟,佢都自己會出水架喇! 煮呢d餸出少少水係ok 架,整蛋糕就唔可以,因為多水個cake會唔凝固呢!!

    回覆刪除
  8. 明白哂.  thanks
    [版主回覆07/12/2009 17:56:00]唔好客氣!

    回覆刪除