2007年11月24日 星期六

柚子蜜烘餅

 

呢個應該唔係曲奇,因為冇用牛油架!

個原譜叫佢做鬆餅,或者係台灣叫法啦? 我會叫佢做"烘餅"貼切d!

再次自把自為,大幅度修改食譜,原譜用藍莓粒,我改用柚子蜜,原譜係煎餅,我攞咗去焗!

搓麵糊嘅時候覺得唔太對路,打定輸數,都係唔好寄望咁多喇! 我連打蛋器都用錯~搓搓吓先用番搓麵糰嗰條棒出黎攪~~~好鬼蝦碌!

餅型好有趣~~~因為唔想整圓形,咁咪整長形囉~~~~哈~~~~~

食落口第一啖好似怪怪地......好粉呀! 不過第二啖呢就超好味呀~因為有柚子蜜嘅味道! 感覺好清新呀! 我今次只係加咗1湯匙嘅柚子蜜,有興趣嘅朋友不妨加多1湯匙!

呢個餅嘅口感我幾鍾意~因為呢我其實唔太喜歡牛油嘅味道,感覺太肥太膩呢~~~~~呢個就啱啱好喇!

 

食譜改篇自:呢度


6 則留言:


  1. cccccccccccccc No. 1
    個型狀好似醫生用黎睇喉龍果支野咁既.....
    [版主回覆11/25/2007 22:49:00]我覺得似變種海馬......
    我整d 麵糰好黏,都唔識將佢整到regular嘅型狀!

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年11月25日 晚上11:31

    幾有新鮮感
    [版主回覆11/26/2007 20:06:00]食落好清新添架~~~

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年11月26日 上午9:40

    好搞鬼
    [版主回覆11/26/2007 20:06:00](Empty)

    回覆刪除
  4. d 形狀咁得意ge .條條都唔同樣
    [版主回覆11/26/2007 20:05:00]我好隨意架咋~哈哈~

    回覆刪除
  5. d 形狀咁得意ge .條條都唔同樣

    回覆刪除
  6. 咩都比你諗到...勁呀~~!!
    [版主回覆11/26/2007 20:05:00]我成日都胡思亂想.......有時好想整某一d嘢,又缺咗一d材料,咁我就夾硬改咗個譜囉~

    回覆刪除