2007年12月11日 星期二

香草煎雞脾配蘑菇汁


 

第一次整雞脾~~~都幾成功!
煎咗好耐,驚佢唔熟~結果都ok~食得落口~哈~~~
今次個醃料同埋汁料嘅化做法比較西式,雞脾我用咗"什錦香料"去醃,呢包香料係喺英國買架,有幾什錦? 不妨睇睇:-




Carriander 胡荽
Cinnamon 肉桂
Caraway 葛縷子
Dill 蒔蘿
Fennel 茴香
Ginger 薑
Clove 丁香
Turmeric 薑黃
Nutmeg肉豆蔻



 

 

味道好濃烈,感覺好甜~唔知得唔得呀~亂咁用~~~好彩味道都幾夾!
個汁又係"亂炒一通",是但加d蘑菇同洋蔥落去~~~味道都可以接受~~~
我鍾意用有限材料去煮嘢食,咁就會迫到你去諗點樣去煮,去解決問題~跟晒食譜有時太死板~要買足佢列出黎嘅食材,可以係好大嘅投資,仲要屋企冇位擺咁多材料~最後過晒期又要扔~~~~多d發揮創意~煮嘢食會更加開心!

精美食譜:-


食譜來自: 大蚊

10 則留言:

  1. 雞脾我比較少整黎食. 試過一次用鹽焗. 幾好味
    但食飯每人拎住一隻脾. 好似只係自己食飯咁. 還是雞翼比較好
    [版主回覆12/11/2007 18:46:00]但係啖啖肉好正呢!
    如果一個人食,配碟頭飯就正!

    回覆刪除
  2. 你下次整雞脾用刀介一介開d肉... 咁會確保佢易熟d... 我成日都係咁... 成日驚唔熟... 介開少少之後就睇到入便熟唔熟...
    [版主回覆12/11/2007 21:57:00]係喎! 謝謝tips呀! 我成日都煮唔熟d肉,上咗碟又要番煮呢!

    回覆刪除
  3. 呢個配意粉真係VERY GOOD呀!! 又可以整黎做PARTY美食 掂呀
    [版主回覆12/11/2007 21:58:00]配飯配麵都好好味~中西皆宜架!

    回覆刪除
  4. 雞全脾, 食一隻就飽晒!!
    [版主回覆12/11/2007 21:59:00]最鍾意第一口大啖咬落去嘅口感!!

    回覆刪除
  5. 味道應該幾好呀!!!
    [版主回覆12/11/2007 22:10:00]都幾得意架個味道~因為平時食親都係豉油雞脾呀!!

    回覆刪除
  6. 蘑菇同洋蔥做配料,啱晒我口味。
    [版主回覆12/11/2007 22:11:00]兩種材料都平易近人,又唔似黑椒咁辣~幾時都啱食!

    回覆刪除
  7. 咁多香草肯定好香

    回覆刪除

  8. 完全同意!!! 有時太過依書會無黎新意耶! 試下試下先會有進步麻....
    你個 new look 唔同晒喎...好鬼醒目啫

    回覆刪除
  9. 好正wor, 食一隻都飽喇~~!

    回覆刪除
  10. 正呀... 一隻夠我送一大碟飯架啦,咁多醃料,買齊咪好煩囉

    回覆刪除