2007年12月25日 星期二

珊瑚蚌炒青瓜

 

 


聖誕快樂!
 
冇特別整d咩西餐呀~因為忙住去玩,白老鼠先生又唔想困喺屋企呢~

咁由於時間關係,我地已經預先準備好咗一個高貴菜式同大家過聖誕喇!!!呢個就係珊瑚蚌!!!

其實都只係急凍嘢,得幾片就已經賣18大元~~~上網搵食譜,來來去去都只係炒脆肉瓜,冇咩新意~~~咁我又唔想冒險,簡簡單單炒吓青瓜啦!

味道ok,但唔算好惹味,諗唔起可以落XO醬....蠢呀!如果唔係一定更好味!

精美食譜:-



食譜來自: 呢度

米女廚房12月精選菜式連結: 糖桂花雞翼雙色啫喱杯串燒牛柳蜜糖烤蕃薯片桂花榚香煎牛扒配檸芥汁香酥芝麻脆餅 (非常蝦碌版)海鮮醬焗雞翼菠蘿炒飯蒜蓉炒菜芯苗香草煎雞脾配蘑菇汁香草焗魚柳配燒汁日式燒餅蒜香雞翼朱古力粒曲奇百合炒蜜糖豆味噌煎豬扒配蘑菇汁檸檬香草焗魚柳青檸燒汁焗雞扒檸檬曲奇檸檬曲奇Q版奶油津白玉子豆腐炒粒粒椒鹽雞軟骨



7 則留言:

  1. 我琴晚都有食珊瑚蚌呀....不過係打邊爐!
     
    [版主回覆12/25/2007 08:33:00]打邊爐正呀~~~~不過好熱氣!
    我上星期打咗一次,即刻爆大瘡!!!

     

    回覆刪除
  2. hehe^^ 我個湯底係寧記的泡菜湯底同沙da湯底...好熱氣呀! 我仲用個新爐BBQ埋大蝦同扇貝tim呀!
     
    所以我今日條利想生飛滋, 喉嚨又痛痛地, 開始想作病la
    [版主回覆12/25/2007 23:27:00]我都BBQ咗一日,心裡面係好想食,但理智知道對皮膚好差,又肥,好唔健康~身體越來越難去afford呢d"佳節狂歡meals!!
    點算好啊!咩都唔食得!
    你要小心身體~放假病咗好唔抵呀!!!

    回覆刪除
  3. 我都中意食珊瑚蚌架! 多謝分享!
    [版主回覆12/26/2007 09:59:00]唔駛客氣!

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年12月26日 上午11:39

    好送飯我鍾意,我會食多一碗飯  Merry X'mas
    [版主回覆12/26/2007 12:29:00]清清地~唔駛成日食肉嘛~唔錯架!

    回覆刪除
  5. 嘩,整個 cake 應下節麻!
    [版主回覆12/26/2007 16:14:00]我太懶........已經3個月冇整蛋糕喇.................不過1月會整番個嘅!

    回覆刪除
  6. 珊瑚蚌會唔會有陣腥味?
    [版主回覆12/27/2007 10:42:00]由於係急凍嘅~會有d雪味添呀~所以我解凍之後再出水,咁就冇味架喇!

    回覆刪除
  7. 我巳抄了一星期餐單, 多謝晒~!!
    [版主回覆01/20/2008 22:57:00]加油呀! 有d咩唔清楚就番言俾我啦!

    回覆刪除