2008年9月21日 星期日

千層吞拿魚焗薯


 
繼續薯頭薯腦!!!
blog友Jenny Cheung喺法國學廚嘅好介紹~大蚊梗係要偷吓師啦!!!

呢個千層嘅概念就係一層薯仔一層醬汁咁鋪上去,所以呢個製成品就會好有層次,每層都好juicy!!!

食嘅時候呢就記住要用個大匙羹,要make sure每樣材料都有,一大啖食落肚~有芝士、薯仔、吞拿魚、粟米、洋蔥...............嘩~~~~~~

原來吞拿魚同薯仔味道好夾,將來可多作呢個配搭呢! 呢一道菜都幾經濟,薯仔係街市買嘅大陸薯,3蚊一個已經可以食到好飽~吞拿魚/粟米就係罐頭嘢~整出黎感覺就好西餐feel喎~真係幾得!!

精美食譜:-



食譜改篇自: Jenny Cheung

6 則留言:

  1. 都幾得意喎
    [版主回覆09/22/2008 23:15:00]係呀~我鍾意整d好玩嘅菜式!
     

    回覆刪除
  2. 唔好話偷師,我都無post食譜!
    好高興比到您創食譜的意念您,多啲交流下!
    [版主回覆09/22/2008 23:15:00]我好支持你架!
    你要加油呀!!!

    回覆刪除
  3. 你好似好鍾意食薯仔喎~~
    [版主回覆09/22/2008 23:14:00]一次買咗3隻~要清貨哈哈~
    不過我真係好like potato~~~

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年9月22日 晚上11:33

    加埋D芝士一齊最正
    [版主回覆09/22/2008 23:43:00]係呀~芝士~真係又愛又恨!!

    回覆刪除
  5. 好吸引呀 ,我想請問波浪形既刀邊喥可以買到呢?
    好多時都搵唔到既
    [版主回覆09/25/2008 22:27:00]http://hk.myblog.yahoo.com/daimonmaple/article?mid=8330
    推介呀!!! 好好用!!!

    回覆刪除
  6. 謝謝!
    [版主回覆10/01/2008 20:19:00](Empty)

    回覆刪除