2008年9月19日 星期五

益力多芝士凍餅 Yakult Cheese Cake



 
 

慶祝同事V記同波記生日嘅蛋糕!!!

本來想整青檸mousse.....但唔記得買青檸,襯唔番個泰菜birthday dinner呢!!!

d同事食得出係益力多味(雖然估咗好多次),個味少少酸咁,幾得意架!

精美食譜:-




 


食譜來自: wing wing






8 則留言:

  1. 我今日都整咗多多乳蛋糕. 不過未食. hehe
    [版主回覆09/19/2008 23:51:00]我好少整呢d酸味味嘅cake~又幾得意喎!!!

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年9月20日 上午9:53

    唔知係咩味道呢
    [版主回覆09/20/2008 22:45:00]酸味味!!!

    回覆刪除
  3. 嘩, 看來激好味......
    [版主回覆09/20/2008 22:45:00]HEEHEE~太過獎喇!!

    回覆刪除
  4. 我個朋友上次整左blueberry 益力多cheese cake.. 都好好食呀..d 味都ok 夾呀
    [版主回覆09/22/2008 23:17:00]係呀! 進階version 就係要加blueberry!
    我等緊特價! 我見過$30/盒又有,$2.5/盒又有! 都係welcome黎架! 所以要睇準timing!!!

    回覆刪除
  5. 去街市買呀.. d blueberry 會平d.. heee heee.... 最衰你唔係係金鈡返工啦..唔係可以去wanchai 街市買呀.... 好多生果賣ga..hahaa

    回覆刪除
  6. Interesting, can try try. yummy?
    [版主回覆09/25/2008 22:13:00]baby......但我打算下次整BLUEBERRYYAKULT CAKE.....唔知你食唔食............

    回覆刪除
  7. 其實脆脆片係乜? 即係早餐粟米片?

    回覆刪除
  8. 其實脆脆片係乜? 即係早餐粟米片?
    [版主回覆09/25/2008 22:12:00]唔係呀~佢個質感係似蛋捲碎多d! 超市冇得賣,係d baking store 先有架! 混埋白朱就可以做餅底~
    好似話美心西餅個"芒果脆脆"就係類似嘅嘢,但我未食過,唔sure!

    回覆刪除