2008年9月30日 星期二

青檸魔芋

 





































青檸魔芋 = 青檸蒟蒻  食落口其實同一般果凍冇乜分別!!!

路經九龍城,有機會買到勁平青檸!!! 大蚊發現佢加咗價,不過都係由1蚊1粒加到5蚊4粒! 咁所以就把心一橫,買咗4粒返去開工喇!!!

 好耐之前買咗盒魔芋蒟蒻粉:-




































做法好簡單,將d粉加入熱水,再加青檸汁就ok! 不過由於原譜係用果醋而唔係青檸汁,咁大蚊就忘記咗調教一下味道..............結果酸咗少少.....哈哈

呢隻粉好快凝固,雪半個鐘已經可以甩模喇! 啱晒心急嘅大蚊!!!

sorry,冇整精美食譜,希望調教好個甜味先整食譜俾大家!!

 


3 則留言:

  1. 都加左一段時間, 依家種緊O個棵青檸就係早排同事去九龍城買青檸時留俾我既核種既 ^^
    [版主回覆10/01/2008 19:48:00]點都好過citysuper 賣5蚊1粒!!!
    就咁就種到嗎? 我遲吓會種下d香草先!!!!到時要請教呀!!!!

    回覆刪除
  2. 唔好講請教 ^^
    你想種咩香草? 我依家分左2盆9層塔同一盆薄荷呀~你要唔要我分盆俾你, 依家有好多細盆O係度可以分枝 ^^
    [版主回覆10/05/2008 23:42:00]先謝過你! 我乜香草都想種,不過起碼要下年年中先開始! 而家未有位住!!!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2008年10月2日 上午10:11

    我早幾日係$10店買左幾包寒天粉,唔知整青檸味好唔好食呢?
    [版主回覆10/05/2008 23:41:00]記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖! 記住落糖!

    回覆刪除