2008年9月28日 星期日

檸檬小蛋糕 Lemon Cup Cake



 
 為MJKCR gathering 而預備嘅蛋糕仔,是次活動為 bowling bowling bowling!

唔敢落太多檸檬汁,結果R食到檸檬味,但K話只係食到牛油味!!!! 下次真係要整d勁勁lemon favour food俾佢歎吓先得!







































蝦碌事件: 焗蛋糕仔焗咗好耐都唔熟,個面完全冇色,好似蒸蛋糕咁嘅樣.....同平時好唔同呢! 原來................個爐冇開上火! 結果個底燶晒,個面都未得! 焗咗咁多次呢一次竟然犯上fatal mistake!

精美食譜:- (可整16-17粒份量)



食譜來自: 大蚊

2 則留言:

  1. 我都試過
    記得第一次blog聚去都會海逸o個次o個批muffin仔同曲奇就係o係冇上火既情況下焗出黎, 原來個爐壞左…冇上火, 焗完晒先知…XD
    [版主回覆10/01/2008 20:14:00]我實在太輕率!!應該一早就要諗到個原因!
    而家好小心,成日睇住係咪有齊上下火!!

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2008年9月29日 上午9:13

    遇到呢D情況,真係成個人DOWN晒
    [版主回覆10/01/2008 20:13:00]我照焗番.....唔食個底咁囉!!

    回覆刪除