2008年9月25日 星期四

吞拿魚粟米芝蛋批 Crustless Tuna Cheese Quiche

 

 

變奏自:西蘭花芝蛋批 Crustless Broccoli Cheese Quiche ~~~

呢個批係冇批底架~做法簡單又冇咁肥,係lunch box 好選擇!

由於個菊花模係活動底模,再加上大蚊只係包咗一層錫紙......結果......漏汁呀!雞手鴨腳喺外面包多一層,結果蛋已熟了~~~~嘩哈哈~






































大蚊好夠膽,咁嘅時勢仲硬用奶整嘢食,今次係用維他250ml盒裝奶,應該冇事啩??

味道唔錯~大蚊鍾意食吞拿魚~不過唔就唔識貨,唔喜歡吞拿魚刺身!

精美食譜:-





































食譜來自: 大蚊

7 則留言:

  1. 個賣相好靚呀。甜雞醬係咪食泰國野點果隻呀?
    [版主回覆09/25/2008 22:15:00]BINGO!
    用得唔多就去麥記攞包試下! 買一大樽都係10蚊左右!

    回覆刪除
  2. 加埋磨菇我至like !!!
    [版主回覆09/25/2008 22:14:00]磨菇都好味呀!!! 我屋企都有好存貨!

    回覆刪除
  3. 加埋磨菇我至like !!!

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2008年9月25日 晚上11:00

    好似好多功夫喎
    [版主回覆10/01/2008 20:18:00]其實都好隨意,用乜料都得,最後加番個"蛋 + 奶" 汁然後焗就得架喇!!

    回覆刪除
  5. ※※※PUCCA※※※2008年9月25日 晚上11:00

    好似好多功夫喎

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年9月26日 中午12:48

    用匙一啖一啖食

    回覆刪除
  7. 大約要焗多久? 我家只有多士焗爐可以嗎?

    回覆刪除