2008年9月22日 星期一

朱古力唧花曲奇


 
大家可能會覺得佢賣相麻麻,好似一條蛇咁,不過其實大蚊好鍾意個造型~~~哈哈~~~

最近迷上小蛋糕,好耐冇整過曲奇,咁又心血來潮想整唧花曲奇~咁就開工啦!





朱古力味道好香濃,但牛油味道就冇乜~~~咁都好架! 冇咁漏呀嘛!

精美食譜:-



食譜來自: 輝sir am730

6 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆09/22/2008 23:13:00]咁樣焗~脆好多呢~

    回覆刪除
  2. 個 造型好得意喎~~
    [版主回覆09/25/2008 22:25:00]自創架~~哈哈~~~

    回覆刪除
  3. 個樣真係........ 幾..... cute 呀
    [版主回覆09/25/2008 22:23:00]但係我鍾意個樣! 哈哈!

    回覆刪除
  4. 做咩唧到好似意粉咁
    [版主回覆09/25/2008 22:22:00]哈~但味道好得! 因為夠幼夠薄,整出黎好脆!

    回覆刪除
  5. 在此,借問一聲,我想問,整薑汁,有乜比較方便的做法呢﹖謝謝
    [版主回覆10/15/2008 20:43:00]http://hk.myblog.yahoo.com/KellyandRuby-mami/article?mid=14932
    有片睇! 好堅架!!

    回覆刪除
  6. 請問唔用高筋粉, 全用低筋得唔得呀?

    回覆刪除