2008年10月12日 星期日

鮮冬菇素鴨炒椰菜


 

大食會晚餐@白老鼠先生's home 第三道菜: 鮮冬菇素鴨炒椰菜


因為要預備素菜,所以特別整個小炒!!

 

鮮冬菇~~~打邊爐就食得多,煮餸都係第一次~~~~穩陣d都係出一出水先!!!!

(點知原來食素嘅親友係唔食鮮冬菇架!!!!!!!大蚊好失敗...........)






































素鴨! 又係第一次烹調嘅食材!!街市豆腐鋪有售,呢一包9蚊~~~~煎炒蒸煮都ok架!

大蚊將佢切塊再炒,點知炒到散晒! 原來係應該要原條煎到佢金黃先再切塊就靚好多架喇!!!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


3 則留言:

  1. 係椰菜
    [版主回覆10/13/2008 22:31:00]thank you! 我改番喇! 不過rercipe改唔到~~~

    回覆刪除
  2. 現成一包包素鴨我都試過. 都係人地齋鋪果d好味d~唔知點解
    [版主回覆10/13/2008 22:32:00]我成日覺得出去食齋好油膩.....樣樣都炸~d汁又肥呢!!!

    回覆刪除
  3. 東菇留返條「揨」既?
    [版主回覆10/15/2008 20:45:00]哈哈~你唔講我都冇留意~我有用較剪剪咗佢~不過應該漏剪翦同埋唔夠乾淨!!

    回覆刪除