2008年10月13日 星期一

馬蹄雞醬蒸扇貝


 
 
大食會晚餐@白老鼠先生's home 第四道菜: 馬蹄雞醬蒸扇貝


第一次煮扇貝~效果不過不失,可以做得更好!

大蚊真係好冒險,買呢款海鮮黎玩! 不過我見成餐飯得d菜,連肉都冇乜,唔係幾見得人呀!!! 所以就買咗呢個囉!

原來好平喎~$20有6隻~大蚊買咗24隻呀!



買番黎沖乾淨佢,用個刷刷吓個殼就得架喇! 唔駛浸水,會冇咁鮮味喎!

買到返去先知出事~個鑊太細,碟亦太細,每次只可以蒸5隻扇貝!!! 即係原本一轉要蒸10分鐘嘅餸,要分幾次變咗幾十分鐘去蒸! 廚房又同時要整咁多碟餸,簡直係百上加斤!!!

蝦碌事件: 唔知咩係熟咩係未熟....結果上咗枱又要番蒸......好魚! 另外呢太趕冇睇清楚食譜,係要清蒸完先倒d醬上去,大蚊掉轉咗步驟,結果出好多水....唔靚啦亦影響味道!

親友們覺得用雞醬蒸扇貝好奇怪,開頭唔係好接受.......始終佢地覺得係要用粉絲豉油就最正! 不過食食吓都ok~由其係加咗馬蹄粒錯有錯著 (大蚊忘記了買三色椒,臨場爆肚架!!!),都得到好評喎!!!

精美食譜:-


食譜來自:


1 則留言:

  1. 用馬蹄同甜雞醬黎蒸扇貝都真係幾冒險,始終覺得扇貝同蒜蓉粉絲先係絕配。
    [版主回覆10/13/2008 22:53:00]咁你真係要試下呢個! 真係得!
    我有時覺得,傳統餸味道一定冇人地d高手煮得咁好~(幾十年功力喎!!!),所以呢會整d"新派菜",起碼可以攞d創意分先呢!!!

    回覆刪除