2007年11月26日 星期一

芝士焗雙花


唔再獨沽一味炒豆角喇!!

我覺得煮蔬菜類最難諗菜式,清炒好悶,煮出黎自己都唔想食! 今日呆站喺菜前,真係"菜多撩亂",冇頭緒煮個咩菜好~~~咁就決定去超市行吓再算!

又俾我搵到包"雙花",西蘭花同椰菜花不嬲係friend黎架埋~擺埋一齊好得意,於是就買咗一pack返去,再諗吓點煮! (大不了清炒...哈~~~)

上網搵料,覺得芝士焗呢個煮法唔錯~~於是就開工喇!!!

原譜超複雜,又要煮白汁又要碎芝士,我就化煩為簡,菜類出水再炒,用普通芝士片叮叮佢就搞掂喇!!!

味道好正~芝士味都幾出~不過我自己太忙,d菜煮得又點過火,淋咗d~~~~

好有西餐嘅感覺~total成本都係5個幾就可以"扮上菜"~抵呀!!!

精美食譜:-



食譜來自: yahoo知識

8 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年11月26日 上午9:35

    兩種花都鍾意
    [版主回覆11/26/2007 12:47:00]我以前唔太鍾意食~食食吓又ok喎~~~

    回覆刪除
  2. 加d 忌廉湯. 應該更好味呢!!
    [版主回覆11/26/2007 12:46:00]係咪金寶湯? 我至愛"忌廉蘑菇味"!
     

    回覆刪除
  3. 加d 忌廉湯. 應該更好味呢!!

    回覆刪除
  4. 呢個真係好似外國的食物呀!! 不過佢地同焗 真係唔同好多架!! 不過你呢個就方便好多!!
    [版主回覆11/26/2007 12:43:00]焗得燶d其實好味d~不過好似冇咁健康~食晒d致癌嘢咁!

    回覆刪除
  5. 賣相好正, $5.xx的成本仲吸引~ 甘出面個d咪賺到笑?
    [版主回覆11/26/2007 19:48:00]出面食炒菜不嬲都食水深~但又唔可以唔叫~冇辦法~~~

    回覆刪除
  6. 著多件衫呵
    [版主回覆11/27/2007 22:15:00]好凍啊今日!

    回覆刪除

  7. 又幾得喎...原來簡單都做到複習既樣耶!!! 我地又可以慳左好多時間添呀!
    [版主回覆11/27/2007 22:15:00]推介架! 簡簡單單已經好好味呢!

    回覆刪除
  8. 呢個好易整喎 , 唔係焗咩, 叮都得,  等我又試下先 ~~
    [版主回覆11/27/2007 22:12:00]呢個喺男友家整架~冇焗爐,所以改用叮叮!

    回覆刪除