2013年1月2日 星期三

新玩具 - 德國寶旋轉光波爐


新玩具登場! 大蚊本新書《人氣光波爐料理》已經強勢登場!大眾書局以及各大書店有售~~~
多謝德國寶送來最新型號光波爐,等大蚊可以率先試用這部 CKY 988,這個加強版有個好勁嘅旋轉功能呢!!


 


強版電子控制面板,配合黑色造型真係幾有型格!新增快速加熱 (Turbo) 功能鍵,時間、溫度甚至風速都可隨意調校,控制火候可能更加準確,靈活方便。

另外新增了風速鍵,可選大、中、小三段風速,配合不同烹調效果。



配合這個轉,就可以做到360º全方位環迴旋轉效果,可使食物受熱更均勻,不會出現死位。



適用於烹調較大型的食物如烤雞、燉湯、煲仔飯等,可配合這個新的網盤或者高架作旋轉烹調。



黑色真係型好多,發光的時候感覺就係好 stylish!

 






暫時放了在公司,因為佢唔會產生油煙,用佢喺公司開Party 十分好用!
至於Party 盛況會於明天再報告!






《人氣光波爐料理》強勢登場!

大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,

大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!

2 則留言:

  1. 我屋企o個部德國寶光波爐用左兩年幾 (好似係) 我覺得用來焗肉類效果特別好!不過確實係有 "死位" ~
    [版主回覆01/02/2013 23:54:51]焗肉真係JUICY! 同焗爐冇得比! 個旋轉原理其實好簡單,好欣賞佢呢D細節位,做小小改良已經好有效果!

    回覆刪除
  2. 我想問係咪咩碟都放得落去架

    回覆刪除