2013年1月27日 星期日

麥當勞「軟硬生肖福掛」陪你蛇年行大運


 

 
嘩嘩嘩! 多謝麥當勞送來有型喜慶的「軟硬生肖福掛」boxset,呢個農曆新年真係過得有型過人!






經典軟硬! 呢盒就係福掛套裝喇! 好想快d拆開佢睇下有面係d咩!





一打開個盒,感覺已經係好colourful 好開心!





經典軟硬的造型!融入12生肖中,設計獨一無二,款款都極具收藏價值!

每個「軟硬生肖福掛」除了得意又有型外,更兼具實用性,可用來清潔手機屏幕,手機時刻都能保持最佳狀態!



麥當勞「軟硬生肖福掛」



  • 2013年1月14日起,全日供應。



  • 只需於麥當勞購買任何食物滿HK$18,即可加HK$15換購「軟硬生肖福掛」一隻,每次最多可加HK$30換購兩隻(禮券及美食券除外)。


  • 麥當勞將於於每星期推出四款「軟硬生肖福掛」:-


1月14日起 - 蛇、虎、雞、馬





1月24日起  - 兔、鼠、龍、羊




1月31日起 - 牛、狗、豬、猴


有福掛的陪伴可以一起喜氣洋洋除舊歲,開開心心迎新歲~~~~~






仲有壓軸限量收藏版「軟硬卡套」! 只需於2013年1月14日起,購買任何食品,即可加$238(節省$54)換購限量收藏版套裝 「軟硬福盒」一套。 包括:2款一套12款特別版金色「軟硬生肖利是封」及「軟硬生肖福掛」- 呢個真係靚到暈呢!!




「軟硬生肖利是封」 - 派利是之前要問清楚人地係咩生肖,哈哈哈~






 


《人氣光波爐料理》強勢登場! 第二版於各大書店陸續上架!


 

 



大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,

大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!


1 則留言:

  1. 我好鍾意軟硬架!
    [版主回覆02/12/2013 18:05:27]呢個BOXSET好型!

    回覆刪除