2013年1月10日 星期四

扭扭粉釀蟹蓋 (光波爐食譜)

 

這個芝士通粉釀蟹蓋超級惹味! 大蚊用了扭扭粉代替傳統通粉,口感更纏綿譴綣。汁料用了罐頭湯,味道香濃,製法卻比自己煮白汁簡單得多。

釀蟹蓋芝士通粉保留了溫度,吃到一半時中心部份仍是熱騰騰的,讓人感到好。


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊



《人氣光波爐料理》強勢登場! 大眾書店及各大書店有售!

大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,

大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!


2 則留言:

  1. Hi 大蚊,你以前用焗爐同而家用光波,同一食譜有無發現光波比較快燶?
    我試過用別人焗爐做甜品食譜的溫度和時間,用光波溫度一樣但少4分鐘,
    結果都覚得比較燶,有心得可以分享嗎?
    [版主回覆02/12/2013 18:03:44]你放高架定低架?
    高架係會快燶d,一係就放低架,如果高架就留意可能要包一包鍚紙呢!!

    回覆刪除
  2. 你呢個唔係忌廉湯黎架??
    [版主回覆02/12/2013 18:02:25]金寶火腿粟米湯~~~

    回覆刪除