2014年6月2日 星期一

蕃茄濃湯豬肉腸燴雜豆



輕鬆炮製"蕃茄濃湯豬肉腸燴雜豆",開大食會必備菜式,無論是大人、小朋
友都同樣喜歡啊!









































 材料包括:-


- Westbrae Natural有機鷹嘴豆
- Westbrae Natural有機扁豆
- Westbrae Natural 有機腰
- Imagine有機蕃茄濃湯
- Imagine 有機走地雞湯
- Hain有機糖
- Hain海鹽
- Spectrum 有機杏仁油

產品於全線百佳、Taste、International、fusion、Great 有售,真是食得方便又健康。




 有機材料和調味料,配上優質意大利腸,只需數個步驟,就可煮出這個美味式。





有機鷹嘴豆、扁豆和腰豆,營養豐富,富含多種植物蛋白和多種氨基酸; 扁豆含有纖維質、葉酸、礦物質、錳等
營養成分; 腰豆不含脂肪但含高纖維,三者都是是極佳的營養食品。 這幾種豆類有多種煮法,除了作涼拌/沙律
,也可作小炒、燜煮等菜式呢!








有機杏仁油,適合作高溫烹煮,可用作煎炒、燜煮等加熱烹調。




















  
加上味道特別香濃的有機走地雞湯及有機蕃茄濃湯煮出醬汁,讓食材盡吸湯汁精華,
味道大大提升。湯汁採用天然有機食材熬製,絕無添加味精、人造成分及防腐劑,獲
美國農業部有機認證。而且成分低脂,無添加飲食健康又放心。









































食譜請按--> http://www.facebook.com/better.eating (記住要Like 埋個Page啊!)
  


銷售地點:
百佳超級市場、TasteInternationalfusionGreat
大家快啲試吓,我們會定時更新更多食譜,詳情請留意Facebook資料!!

沒有留言:

張貼留言