2008年10月1日 星期三

香焗三文魚柳拌芥末蜜糖汁


 

香焗三文魚柳拌芥末蜜糖汁 


超市買番黎嘅三文魚柳,啖啖肉又冇骨,食落好爽! 不過呢大蚊都係比較鍾意煎三文魚多d! 個皮煎到脆一脆咁比較有口感!

塊魚柳買返黎竟然有魚鱗!!!!!大蚊即刻慌失失唔知點算! 都係要媽媽出手相助,刮晒d魚鱗先再煮! 唔知係心理作用定係咩,煮出黎都總係覺得味道有少少腥!!!


用咗薯蓉鋪底,賣相係咪好得呢~~~~~個汁好好味,黃色芥末 + 蜜糖原來好有magic架!!!

精美食譜:-





4 則留言:

  1. hihi~我叫Marco , 路過黎睇下 得閒上黎我個網了解更多飲食健康 我有好多朋友唔洗一個月減12磅既經驗 希望你都有一個健美身形 , 打攪晒喇~^^ http://www.justeasyhealth.com/tshealth
    [版主回覆10/01/2008 19:46:00]多謝介紹!

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年10月1日 中午12:02

    好西餐式
    [版主回覆10/01/2008 19:47:00]係呀! 煮得中餐多,食吓西餐冇咁悶!!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 芥辣+蜜糖, 其實有隻醬叫honey mustard, 就係兩者混合, 我好鐘意食呀
    [版主回覆10/05/2008 23:39:00]我好似見過呢~不過咁即係又要買多樣嘢擺喺屋企~過晒期都只係用過一兩次咁!!!

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2008年10月2日 上午10:12

    好高級呀~~
    [版主回覆10/05/2008 23:40:00]好易整啦~薯仔又平又易整~你都可以試試!!

    回覆刪除