2008年10月8日 星期三

黃金芝士火腿卷



 
 好滿足嘅假日早餐!!!

整得唔夠靚~大蚊係睇到原譜個靚靚賣相先整呢個架! 不過大蚊手勢差......整到半桶水......做唔到個神髓呢!!!

芝士唔溜出黎......但係塊包已經吸晒油,不得不熄火.....




估唔到咁basic咁簡單嘅材料,唔整三文治都可以咁精彩嘅變奏! 係大蚊浪費咗咁好嘅煮意,個作品整得唔夠好呢!!!

精美食譜:-




食譜來自:


7 則留言:

  1. 你可以放入微波爐叮吓佢,d芝士咪可以流出來囉o
    另外,你可以先煎熱塊火腿,再鋪上芝士到,咁塊芝士咪容易d溶化o
    [版主回覆10/13/2008 22:38:00]係喎...............我一時間好混亂呀! 都諗唔到呢d solution呀!!!

    回覆刪除
  2. 唔錯喎......好有新意tim
    不過呢款早餐一定要假日先煮得, 太多功夫啦!
    [版主回覆10/13/2008 22:45:00]係呀! 平時我去海斯買個包就算架喇!!!

    回覆刪除
  3. 我覺得你唔用蛋, 改用多士爐去焗會好啲
    [版主回覆10/13/2008 22:38:00]用多士爐又得喎! 點解我諗唔到架........

    回覆刪除
  4. 哇, 你很有創意啊, GOOD!
    [版主回覆10/13/2008 22:40:00]我都係抄blog友架~heehee~

    回覆刪除
  5. 好似好好味咁噃!
    [版主回覆10/13/2008 22:40:00]ok架! 幾惹味~~~白麵包太清淡喇~要整多d野落去~哈哈~~~

    回覆刪除
  6. 我整個一個比較簡單的做法, 效果好好的, 就是將麵包外面查牛油, 圈起後拮好後放入小多士焗爐, 焗一陣就得, 又唔油, 又很好定型, 因為唔駛反來反去嘛.
    [版主回覆10/13/2008 22:41:00]係囉! 咁又得喎! 我都嫌我個作品太多油!!

    回覆刪除
  7. 哩個我一定要返去try..... 但我會try 用焗爐... ... 我是cheese 迷!!
    [版主回覆10/19/2008 23:23:00]咁要加多d cheese 先得喇!!!

    回覆刪除